BasBQ
Beef en Steak

AG to go. Nieuwe kloon voor de WGA

 

Roland

Stoker
Berichten
397
Blijkbaar weer een Weber kloon op de markt.

Aan de foto te oordelen ziet het er goed uit, handvatten opzij, thermometer, horizontale luchtregeling. onderstel lijkt stevig en interessante prijs.

Maar wat zegt de praktijk? al iemand ervaring met dit toestel?

ag to go.jpg
 
Ondertussen al wat andere foto's in detail bekeken en het lijkt er op dat deze weer geen houtskoolrooster heeft, dus luchtcirculatie ??
Toch altijd dezelfde fout bij die klonen?
 
Lijkt meer op de grillguru picnic .
Zelfde fabriek zeker😅
IMG_0385.png
 
Laatst bewerkt:
Ja inderdaad, alleen onderstel is anders en de grill guru heeft geen hitteschild onder het handvat, verder gelijk blijkbaar.
En beide geen kolenrooster. Vreemd toch, zouden die Chinezen (vermoed ik) dan niet eens de moeite doen om het origineel eens van dichtbij te bekijken?
 
ben zelf een groot fan van de weber go anywhere. heb er van alles opgemaakt zelfs een pizza! wat ik aan de bbq in dit topic mooi vind is de thermometer. bij de wga mis ik eigenlijk een gaatje waar mijn probe door heen kan, dus die heb ik er zelf maar in gemaakt zodat de deksel niet op de kabel ligt.
 
ben zelf een groot fan van de weber go anywhere. heb er van alles opgemaakt zelfs een pizza! wat ik aan de bbq in dit topic mooi vind is de thermometer. bij de wga mis ik eigenlijk een gaatje waar mijn probe door heen kan, dus die heb ik er zelf maar in gemaakt zodat de deksel niet op de kabel ligt.
Thermometer kan je er zelf ook opzetten hoor. Voor 2 tientjes heb je er al een op bol punt com.
 
Thermometer kan je er zelf ook opzetten hoor. Voor 2 tientjes heb je er al een op bol punt com.
Dat klopt maar ik vind het in ieder geval een mooie eigenschap van de besproken specifieke bbq.
 
Terug
Bovenaan Onderaan