BasBQ
Beef en Steak

Adapter meebesturen Party Q?

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.791
Ik heb even een vraag, ik krijg dus alsnog de Party Q voor mijn verjaardag, als hij weer leverbaar is. Maar ik kom er niet achter of ik dan ook een adapter moet meebestellen, of niet. Hij gaat op mijn 57 ketel, dus uit de beschrijving zou ik denken van wel. Zo'n ding kost ook weer een soort 20 dollar, dus welke handigerd hier gaat mij vertellen dat dat niet hoeft, en hoe ik het voor veel minder kan doen? Ik heb ook een mailtje gestuurd naar de site, maar ik denk dat ze daar ( logisch) gaan zeggen dat het niet zonder kan. Wie o wie helpt mij hiermee qua oplossingen/idee?
 
http://www.thebbqguru.com/products/PartyQ.html

Als je bij Weber op "all kettles" klikt op hun pagina dan zie je dat je geen adapter nodig hebt OTX modellen ;)
Wel zul je een gaatje in je ketel moeten boren om zo de lucht in te kunnen blazen.

 
Dus ik heb OTX? Ik ben er ff helemaal uit hoor....ik dacht OTP, dat staat in mijn onderschrift. Of is dat hetzelfde. Kolere, is het 1 januari ben ik nou al weer van het pad af....;)
 
Lerxst zei:
Beter mee verlegen, dan om verlegen ?
Ik heb nog steeds geen geldboom, mafketel ..... Nee, als ik hem niet nodig heb, ga ik dat niet bestellen, dat vind ik dus onzin.
 
Dominique zei:
Dus ik heb OTX? Ik ben er ff helemaal uit hoor....ik dacht OTP, dat staat in mijn onderschrift. Of is dat hetzelfde. Kolere, is het 1 januari ben ik nou al weer van het pad af....;)

Je hebt een One Touch type X, dat kan dus alles zijn, in jouw geval een Platinum ;)
 
noskos zei:
Dominique zei:
Dus ik heb OTX? Ik ben er ff helemaal uit hoor....ik dacht OTP, dat staat in mijn onderschrift. Of is dat hetzelfde. Kolere, is het 1 januari ben ik nou al weer van het pad af....;)

Je hebt een One Touch type X, dat kan dus alles zijn, in jouw geval een Platinum ;)

En dank weer Dennis, ik heb weer iets geleerd, fijn!
 
Wel tof dat je die controller krijgt :) dat zijn de betere cadeaus!
 
Nieuwe vraag, hoe krijg ik dan de ventilator in de ketel? Er zit toch een ventilator aan? Door dat gat, waar jij het net over had, Dennis?
 
Er zal wel iets van een boutje door dat gat gaan waarmee je het geheel aan de BBQ vast kunt zetten, de ventilator zit bij de PartyQ in het apparaat ingebouwd.
 
O ok dan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan