Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Afgelopen woensdag een nieuwe deksel gehad. Deze is helemaal goed.
Heb hem maar op zolder gelegd, degene die erop zat doet het ook goed.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wel lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn, maar importeren uit een ander werelddeel is net iets anders dan online een bbq kopen....
Trouwens ook jij hebt gewoon garantie, je zult alleen bij jouw verkoper moeten zijn, in de USA dus.
Bedankt iedereen voor de tips in dit topic, er is een ander...
Ik hoef niet perse te weten of het een officiele dealer is, was eigenlijk benieuwd waar hier in de buurt Primo verkocht wordt.
Had ook al eerder gezocht naar een lijst vandaar mijn vraag hier.
Waar kan ik een offici?le dealer lijst vinden? Ik heb even gezocht maar niet kunnen vinden. Overigens smaakt je vlees echt niet anders als de BBQ niet van een "officiele" dealer afkomt.... :).
Ze sturen een nieuw deksel op trouwens. En een nieuwe top-vent, daar zat wat roest op.
Krijg net bericht.
Ze bieden me ?100,- korting.
Kan iemand me vertellen of ik ooit last van die chipjes ga hebben? Be?nvloed het de werking van de BBQ?
Ik weet niet of er iets aan de hand is met de base...jij wel? ;)
In theorie zou de hele BBQ niet door de kwaliteitscontrole gegaan kunnen zijn. Daarom ben ik altijd voorstander van: iets kapot geleverd, hele ding omruilen. Maar gezien de garantie van Primo hoeft dat in deze niet, zou echter...
- Ik claim geen garantie, er is een kapot product geleverd. Dat is niet hetzelfde.
- De winkel moet me helpen, niet Primo. En die is verplicht me 2 jaar zonder verplicht afstaan van prive gegevens te helpen, in geval van garantie.
Dat ze voor de garantie na die 2 jaar gegevens willen hebben kan...
Wacht al 4 jaar, dus die dagen kunnen er ook nog wel bij.
Heb hem in Duitsland gekocht, scheelde erg veel, zeker ivm de accessoires die ik erbij heb. Dus ben even benieuwd of ze hem niet in zijn geheel terug willen.
Heeft niet veel met gul te maken denk ik. Als je iets kapot levert lever je daarna een nieuwe. En als het goed is is de garantie voor Primo en niet voor de dealer.
Maar ik zou graag alleen de deksel hebben, kan ik vanavond tenminste grillen [emoji3].
Klopt, hebben er gewoon vilt op geplakt.
Wat denken jullie? Krijg in een nieuwe BBQ of sturen ze een losse deksel?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.