BasBQ
Beef en Steak

Buitenkeuken en laungebank

orvis

Tondelzoeker
Berichten
17
Al heel lang volg ik de draadjes over de eigenbouw buitenkeukens en tafels voor de BBQ, het zou en moest er een keer van komen.
Vele idee?n bekeken en opgeslagen om tot een eigen ontwerp te komen.
nier meer dan een ruwe schets waar uiteindelijk niet veel van is overgebleven :)



Toen die er al een poosje lag, was er op het werk een grote partij afgekeurde en kapotte pallets, baas mag ik die meenemen? AUB zo veel mogelijk zei die want dan hoeven wij geen stortkosten te betalen. en dat bracht moeders weer op het idee om er ook maar en bank van te gaan maken, want die wilde zij al heel lang.

Samen met mijn zoon aan de banken begonnen en de banken gemaakt op de maten van de pallets, iets wat eigenlijk best wel een makkelijk klusje was in een tijdsbestek van een kleine 4 uur hadden we een mooie set banken gemaakt geschikt voor verschillende opstellingen.











Alles netjes in de White Wash gezet en moeders plekje is klaar.





Zo en nu naar de buitenkeuken, dit was toch wel ff andere koek, eerst alle pallets slopen om de planken over te houden, alleen hier al gingen vele uren verloren.
Voor het frame wel de balken gekocht. Frame in elkaar zetten viel ook niet mee om het helemaal alleen te doen, een paar extra handjes was toch wel makkelijk geweest.



Wielen er onder.



Blad er op en de Q er in pas maken, dit heb ik gedaan met beugels en de Q is rondom 1 cm vrij.



Achterwand er in, hier voor bewust gekozen voorde ruwe kant van het hout om een beetje een blokhutachtig idee te krijgen.



Deurtjes en stroom er in.



Dak er op zodat we ook bij slecht weer droog staan.



Dak singels er op en klaar om geschilderd te worden.



2 x in de Grey Wash en inrichten  :)



Erg blij met het resultaat. laat de zomer maar beginnen.



want we kunnen door tot diep in de nacht.



iedereen bedankt voor de inspiratie en leuke idee?n die ik hier op heb gedaan.

Johan

 
Super!
 
Wauw wat mooi zeg! Echt top gedaan, daar ga je heel veel plezier van hebben!
 
dat heb je netjes gemaakt, ga je hopelijk heel veel plezier van hebben
 
Mooi werk zeg... die loungebank was al mooi, maar die grillplek is helemaal TOP!  :)
 
Wow, echt mooi gedaan, spotjes en al. Veel plezier, en succes met je bovenburen ;)
 
Netjes!! =D>
 
Prachtig! veel plezier ermee!
 
Erg mooi geworden.
 
thanks allemaal  :) we zijn er heel erg blij mee, het genot om dingen te breiden is nu nog vele malen groter

Johan
 
Terug
Bovenaan Onderaan