BasBQ
Beef en Steak

Iemand nog ideeen voor verjaardags hapjes op de Weber OTP

langes

Sprokkelaar
Berichten
34
Ik hou zaterdag mijn verjaardag (30jr) :) er komen ongeveer 35 a 40 personen en wil de Weber OTP  aan steken maar heb even geen idee wat, behalve de MOINK BALLS die maak ik sowieso want die vallen altijd goed in de smaak ;)


heeft iemand nog een leuk apart en lekker idee.



alvast bedankt voor jullie hulp
Stefan
 
gevulde paprikaatjes , jalapenos  en of champignons doen het ook altijd goed.
wings natuurlijk, lekker makkelijk.
allerlei minispiesjes lam  varken of rund.
Ik doe zelf ook wel eens een paar ribben op stukjes. 

Succes, maar  1 BBQ is  voor 40 man misschien wat aan de krappe kant, ik zou er nog eentje bijlenen
 
ik heb pas op de wintermeeting paprika hapjes gemaakt. Ik moet het recept nog een keer plaatsen, maar voor 64 hapjes had ik 1.2 kg half om gehakt vermengd met 3 eetlepels Cajun kruiden. daar 64 balletjes van gedraaid.
van 4 rode paprika's de 4 zijkanten in vieren gesneden, zodat je vierkantjes van 3x3 cm krijgt. daarop het gehakt en daarop een kwart van een plakje cheddar kaas en vastzetten met een prikkertje.
20150125_131502_zps78fpehff.jpg
 
Ren? zei:
ik heb pas op de wintermeeting paprika hapjes gemaakt. Ik moet het recept nog een keer plaatsen, maar voor 64 hapjes had ik 1.2 kg half om gehakt vermengd met 3 eetlepels Cajun kruiden. daar 64 balletjes van gedraaid.
van 4 rode paprika's de 4 zijkanten in vieren gesneden, zodat je vierkantjes van 3x3 cm krijgt. daarop het gehakt en daarop een kwart van een plakje cheddar kaas en vastzetten met een prikkertje.
20150125_131502_zps78fpehff.jpg

O, deze waren inderdaad erg lekker!
 
Die zien er ook heerlijk uit!

Weer spijt dat ik er niet was.... :(
 
richard0501 zei:
gevulde paprikaatjes , jalapenos  en of champignons doen het ook altijd goed.
wings natuurlijk, lekker makkelijk.
allerlei minispiesjes lam  varken of rund.
Ik doe zelf ook wel eens een paar ribben op stukjes. 

Succes, maar  1 BBQ is  voor 40 man misschien wat aan de krappe kant, ik zou er nog eentje bijlenen

Ik heb twee webers OTP bedankt voor de tips
 
Lekker een paar beenhammetjes, weinig werk en zeker lekker... Uurtje op de Q dun aansnijden, lekker sausje erbij...
 
Vergeten te melden: spiesjes maken van inside skirt steak... Briljant... Met Chimichurri saus.. :p
 
idd de hapjes van Ren?, ze waren heerlijk  :)
 
Ik zou het simpel en klein houden, met 1 BBQ en 40 man kan je niet veel kanten op. met veel kleine hapjes kan je iedereen tevreden houden en het pas goed op 1 Q
 
ABT's (Atomic Bacon Turds), ook makkelijk te maken. Jalape?o peper in de lengte halveren, zaadjes eruithalen, vullen met beetje aangemaakt gehakt, beetje smeltkaas kaas erop en het geheel omwikkelen met bacon om alles bijeen te houden. Grillen, klaar. Lekker pittig en smaakvol hapje.
Op de wintermeating had men er een beetje ananas in gedaan. Dat maakte ze eigenlijk n?g lekkerder en ook wat lichter. Anders is het weer gehakt met bacon en kaas. Lekker, maar zwaaaaaarrrrrrrrr.
 
El Fumarole zei:
ABT's (Atomic Bacon Turds), ook makkelijk te maken. Jalape?o peper in de lengte halveren, zaadjes eruithalen, vullen met beetje aangemaakt gehakt, beetje smeltkaas kaas erop en het geheel omwikkelen met bacon om alles bijeen te houden. Grillen, klaar. Lekker pittig en smaakvol hapje.
Op de wintermeating had men er een beetje ananas in gedaan. Dat maakte ze eigenlijk n?g lekkerder en ook wat lichter. Anders is het weer gehakt met bacon en kaas. Lekker, maar zwaaaaaarrrrrrrrr.
Een beetje Za'atar erbij is ook heerlijk =))
En weer ontopic.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan