BasBQ
Beef en Steak

Volledig Weber assortiment bij GAMMA

dannycnl

Vuurmaker
Berichten
76
Beste mensen,

Wellicht een tipje via gamma.nl kun je alle weber spullen kopen die er zowat zijn en deze zijn dan gratis af te halen bij de bouwmarkt.
Zeker met keuzekorting scheelt dit weer behoorlijk:)

groeten danny
 
dannycnl zei:
Beste mensen,

Wellicht een tipje via gamma.nl kun je alle weber spullen kopen die er zowat zijn en deze zijn dan gratis af te halen bij de bouwmarkt.
Zeker met keuzekorting scheelt dit weer behoorlijk:)

groeten danny



https://www.gamma.nl/zoeken?text=Weber


Goeie tip Dannycnl, zeker voor mensen die een WGA zoeken is dat zeer aantrekkelijk voor 79,95! Geen idee of je daar de keuzestickers nog kunt gebruiken, maar niet geschoten is altijd mis.
 
@ Bert soms heb je acties zonder keuzekorting dus is het dubbelop. Deze go anywhere is idd met korting maar helaas is er deze week geen keuzekorting:<
 
BertM zei:
Net nog even bij de Gamma geweest voor wat DIY, WGA 100 euries. Op Gas 150 euries.

Je moet op de site bestellen.
 
Dominique zei:
BertM zei:
Net nog even bij de Gamma geweest voor wat DIY, WGA 100 euries. Op Gas 150 euries.

Je moet op de site bestellen.

9yruquza.jpg


Ach ja........
 
Geeft niks ;)
 
En er komen nog veel van die keuzekortingen aan, naast leuke acties waaronder ook 25% op de BBQ's.

(Dat is het voordeel als je zelf bij de GAMMA werkt. Dan zit je boven op het "vuur" ;-) )
 
Kijk das nog eens een goede tip. Ik zoek nog een spatel en een goede tang. Komt dat even goed uit.


Een WGA is nog toekomstmuziek maar aan de prijs van de gamma zal het niet liggen.
 
wie beweert dat het hele sortiment van weber bij de Gamma te koop is kent het sortiment niet want dit is bij lange na niet het hele sortiment.
 
@Jack 90% van de artikelen die ik zie bij een tuincentrum zijn te koop via de website van Gamma.
 
Het is i.i.g wel veel ja, wat ze hebben
Eens kijken of je daar straks dus ook je kortingstickers op kan plakken maar ik ben bang van niet.

We zullen zien
 
ik denk dat ik het dubbele in de shop heb staan  veel artikelen houd weber voor de partner stores en de platinum dealers hebben ook weer een breder sortiment  .
voor de consument is het misschien leuk die gamma actie's waar ze de producten met een minime marge verkopen  maar voor  de partner store's die moeten investeren in ruimte, tijd en kennis is dit een ergernis wat weber niet in dank word afgenomen  .  moet je bij een gamma eens vragen voor reserve onderdelen voor een bepaalde bbq  ,staan ze je als een goudvis aan te kijken.
 
steady eddy zei:
en je over het bedrag of een keer 20% werknemers korting krijgt.

Ben ik dronken of is je zin zo krom als een hoepel?
 
rbfoto zei:
steady eddy zei:
en je over het bedrag of een keer 20% werknemers korting krijgt.

Ben ik dronken of is je zin zo krom als een hoepel?

Stop met drinken, en lees voor "of" het woord "nog".
Het is hier geen aflevering van het Groot Nederlandsch Dictee.  =))
 
Whaha nee dat begrijp ik, maar nu je het zo zegt snap ik het! Ik begreep er echt niets van hoor.
Bedankt voor het laatste puzzelstukje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan