BasBQ
Beef en Steak

Landmann?

 
 

Mr D.J.

Kooltjesharker
Berichten
215
Dankzij dit forum en al het lekkers wat er hier de revu passeert zie ik mijzelf genoodzaakt om naast de smoker ook een "gewone" Q aan te schaffen.
Nou prima,dan neem je een Weber One-Touch Premium 57 of iets dergelijks.
Maar zoals ik nu eenmaal ben ga ik op het www kijken wat er in de wereld te krijgen is.
Nu kwam ik het merk Landmann tegen. En dan met name het model Black Pearl. Model comfort 56 of 58.
Zoek ik op dit forum dan kom je dit merk niet veel tegen. En dan bedoel ik niet eens het model,maar gewoon het merk Landmann.
Is dat nu geen bericht goed bericht? Of onbekend maakt onbemind?
Of is de kwaliteit gewoon niks? Dat kan natuurlijk ook..

 
ik heb er even op gegoogled... Als ik de foto's bekijk is Landmann het 'net niet'. De afwerking, dikte van emaille, etc. Hij zal het wel doen, alleen de vraag is voor hoe land. en hoe goed de temperatuurcontrole is. Goedkoop is duurkoop...
 
Waar heb je ze gezien, linkje?

Landmann, ik moest even googelen.

https://www.landmann.co.uk/ProductDetails.aspx?CategoryId=287&subCategoryId=299&ProductID=118&
ProductName=31341-BLACK-PEARL-COMFORT-48CM&Type=PD

Er zijn nogal wat modellen van, het belangrijkste is dat het een kogelgrill met deksel is dat maakt indirect barbecuen mogelijk en is goed.
Over de kwaliteit ben ik bang dat het niet de Weber kwaliteit is omdat het nogal licht is, maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen. Ook zie ik weinig over de werking en bediening van de ventilatieroostets, belangrijk voor de temperatuur regeling.

De reden waarom je hier veel mensen ziet met een Weber is de degelijkheid, het bedieningsgemak en de uitstekende service, of landmann die ook heeft betwijfel ik.

Als je voor goedkoop wil gaan zou ik zoeken naar een Weber op marktplaats.

 
Naar het gewicht kijken is inderdaad wel een goeie. Dat zegt natuurlijk wel wat als je dat gaat vergelijken. Niet aan gedacht.
Het gaat me niet eens om het prijsverschil. Wil wel gewoon een kwalitatief goede q. Maar was gewoon benieuwd of er mensen zijn die er ervaring mee hebben. En tja kon er niet zoveel over vinden hier.  Zelfs niet negatief,en dat is meestal nog het makkelijkste te vinden..  :)
 
Yep die heb ik ook gezien. Slecht passend deksel. Nou daar ben je dan lekker mee.
Goed,gewoon weber dan maar.
Hou ik dit lijntje hier even aan met de volgende vraag.
Je kan de Weber in verschillende fancy kleurtjes krijgen. En nu meen ik gelezen te hebben dat ze eigenlijks allemaal zwart zijn geboren. De kleur is een later aangebrachte coating? Zijn hier ook problemen van/mee bekend?
Is toch best leuk om een kleurtje te hebben. Alhoewel ik de witte dan wel mooi laat voor wat het is. Een beetje schoonmaken is prima,maar een witte!!
 
Heb regelmatig gehoord dat er problemen waren met de witte coating....
Weet niet hoe het is met andere kleuren, maar zou denk ik toch gokken op een zwarte als het voor mezelf was...
 
Nou is geregeld. Heb vanmiddag een Weber Master Touch GBS 57 besteld.  In het zwart dan maar..
En morgen vrij,dus we kunnen er de hel;e dag mee bezig..
 
dat moe gaan lukken, veel plezier morgen
 
daar ga je een boel plezier van hebben, hoop dat je hem bij een goeie dealer gekocht heb!
 
Hoop het. Kwa prijs is het overal wel gelijk. En op Marktplaats niet iets in de buurt kunnen vinden voor een mooie prijs. Dus dan maar waar ze het snel verzenden. Bij Fonq is het geworden.
 
is geen dealer maar een dozen schuiver evengoed veel plezier er mee. jammer dat je niet in de buurt woont had een mooie grijze mastertouch voor je gehad voor ? 200,00
 
is geen dealer maar een dozen schuiver evengoed veel plezier er mee. jammer dat je niet in de buurt woont had een mooie grijze mastertouch voor je gehad voor ? 200,00

Maar ze schuiven wel snel.. En ben morgen vrij en volgens de mail hebben ze het al naar de TNT geschoven.. En die gaat het volgens mijnpakket.nl morgen bij mij over de drempel schuiven.. Dikke prima.. Nu Zaterdag nog even vrij regelen op het werk en dan kan er ook nog eens de brand in..
 
jackm zei:
is geen dealer maar een dozen schuiver evengoed veel plezier er mee. jammer dat je niet in de buurt woont had een mooie grijze mastertouch voor je gehad voor ? 200,00

Ik ken iemand die HEEL erg blij is met zijn nieuwe grijze Weber Jack!!!
 
Van een nieuwe q kan je alleen maar blij worden toch?

Links de Exel en rechts de nieuwe aanwinst.. Kreeg er netjes een hoes bij voor nop. Nou prima.
En nu als een dolle de schuur opruimen. Kunnen ze daar mooi staan. De huiskamer word anders zo wel aardig vol.

2e693rt.jpg


2428pwp.jpg
 
mooi hoor, veel plezier er mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan