BasBQ
Beef en Steak

Sligro binnenkomen?

Bert dvl

Tondelzoeker
Berichten
13
Hallo forumleden,
Ik ben nieuw hier, dus excuseer mij, als ik dit in de verkeerde rubriek heb geplaatst!
Mijn vraag luid alsvolgt;
Ik heb van een vriend een makropas, hanospas en sligropas gekregen (althans niet de pas zelf, maar de code van de pas) dus nu heb ik een app waar de passen instaan.
de Makro binnenkomen is een fluitje van een cent.
Maar ik vraag mij af, of dit bij de sligro( te Rotterdam) ook het geval is. Mijn vriend en ik zijn er wel eens geweest, maar toen was de controle best wel streng.
Je kan zelf een naam invullen bij de passen in de app. (Volgensmij is het de stocard app of die van OK) maar, nu is mijn vraag:
Weet iemand, wat zij zien als ze de pas scannen? Ik wil namelijk niet voor Jan met de korte achternaam bij de Sligro staan.
Dus weet iemand misschien of ze de pas vragen, en een ID,
Of dat de de pas scannen, en dan in het systeem kijken of de naam van hun systeem overeenkomt?
Dit was de vraag!
Geniet van de avond!

Groeten

Bert dvl

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Heb nog nooit ergens controle gehad (makro, sligro, hanos).
Niet dat het een probleem geweest was, maar toch.... Het is wel vaker gebruikelijk dat degene die op de pas staat niet degene is die ermee naar binnen gaat...
 
chckstrk zei:
Scannen gewoon de pas. Ze zien dan het bedrijf en adres van het bedrijf op het scherm. Ik heb er nog nooit moeilijkheden mee gehad. Geloof ook niet dat dat heel veel uit zou maken voor Sligro?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oke, dank voor het snelle reageren!
En denk je dathet mogelijk is om het 3 i.p.v 2 personen naar binnen te gaan?
Ik zou het namelijk erg leuk vinden om mijn ouders mee te nemen. Dan hebben ze ook nog eens een keer een uitje...

Vriendelijke groeten,


Bert dvl

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
SilverFox zei:
Heb nog nooit ergens controle gehad (makro, sligro, hanos).
Niet dat het een probleem geweest was, maar toch.... Het is wel vaker gebruikelijk dat degene die op de pas staat niet degene is die ermee naar binnen gaat...
Dank voor de snelle reactie.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Sligro en Makro is geen probleem, maar Hanos accepteert alleen de card en niet via een app
 
aviator zei:
Sligro en Makro is geen probleem, maar Hanos accepteert alleen de card en niet via een app
Oh jammer.
Maar toch bedankt voor je antwoord.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
aviator zei:
Sligro en Makro is geen probleem, maar Hanos accepteert alleen de card en niet via een app
Bij de Hanos in Hengelo gaat het anders prima met de app.
Heb het fysieke pasje daar nog nooit gebruikt (ook nooit bij me gehad, ligt ergens tussen de rest van de plastic pasjes thuis in de la).
 
Hanos Amsterdam gaat ook gewoon met de App hoor.
Bij mij ligt de pas ook meestal in de lade.
 
SilverFox zei:
aviator zei:
Sligro en Makro is geen probleem, maar Hanos accepteert alleen de card en niet via een app
Bij de Hanos in Hengelo gaat het anders prima met de app.
Heb het fysieke pasje daar nog nooit gebruikt (ook nooit bij me gehad, ligt ergens tussen de rest van de plastic pasjes thuis in de la).
Oh vreemd, misschien verschilt het per vestiging dan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
SilverFox zei:
aviator zei:
Sligro en Makro is geen probleem, maar Hanos accepteert alleen de card en niet via een app
Bij de Hanos in Hengelo gaat het anders prima met de app.
Heb het fysieke pasje daar nog nooit gebruikt (ook nooit bij me gehad, ligt ergens tussen de rest van de plastic pasjes thuis in de la).
Het lijkt mij eigenlijk wel logisch dat ze het wel accepteren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Mijn ouders hebben mijn Hanos pas ook in een app staan. Bij de Hanos in Groningen staat een bordje dat de app niet geaccepteerd wordt en zij kwamen hiermee ook niet binnen. Ze hebben uiteindelijk een dagpas gekregen.
 
pko zei:
Hanos Amsterdam gaat ook gewoon met de App hoor.
Bij mij ligt de pas ook meestal in de lade.

Bij mij lukte het niet met de app om in Amsterdam naar binnen te gaan, heb wel een dagpas gekregen nadat ze mijn buurman hadden gebeld om te checken of ik een "collega" van hem was.....
 
mcjas zei:
pko zei:
Hanos Amsterdam gaat ook gewoon met de App hoor.
Bij mij ligt de pas ook meestal in de lade.

Bij mij lukte het niet met de app om in Amsterdam naar binnen te gaan, heb wel een dagpas gekregen nadat ze mijn buurman hadden gebeld om te checken of ik een "collega" van hem was.....
Oh jeetje. Ze gaan dus toch in hun systemen kijken blijkbaar.. of heb je gewoon zomaar een nummer op gegeven?
Groetjes,

Bert dvl

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
De conclusie is dus eigenlijk:
De Sligro en Makro doen er niet erg moeilijk over, en de hanos verschilt per filiaal.
Of heeft iemand hier nog wat aan toe te voegen?

Met vriendelijke groet,

Bert dvl

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Bert dvl zei:
De conclusie is dus eigenlijk:
De Sligro en Makro doen er niet erg moeilijk over, en de hanos verschilt per filiaal.
Of heeft iemand hier nog wat aan toe te voegen?

Met vriendelijke groet,

Bert dvl

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Want anders hoor ik graag, welk filiaal een online kaart wel/niet accepteerd

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
hhmm dan toch de pas van de Hanos maar in de portemonee doen.
Voor ik problemen krijg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

 
Bert dvl zei:
mcjas zei:
pko zei:
Hanos Amsterdam gaat ook gewoon met de App hoor.
Bij mij ligt de pas ook meestal in de lade.

Bij mij lukte het niet met de app om in Amsterdam naar binnen te gaan, heb wel een dagpas gekregen nadat ze mijn buurman hadden gebeld om te checken of ik een "collega" van hem was.....
Oh jeetje. Ze gaan dus toch in hun systemen kijken blijkbaar.. of heb je gewoon zomaar een nummer op gegeven?
Groetjes,

Bert dvl

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik had de pas van mijn buurman in mijn app staan, die niet werkte bij de ingang.
Toen keken zij inderdaad in de computer of de pas nog geldig was. Zei toen dat een collega van me gevraagd had om wat op te halen. Zij belde toen mijn buurman, nadat ik zelf zijn nummer gegegeven had.
Hij bevestigde dat ik naar binnen mocht en toen kreeg ik een dagpas
 
De Hanos in Nieuwegein is ook geen issue. Ze hebben ooit 1 keer aan de kassa gekeken naar het adres van de pas en toen kreeg ik de opmerking dat er in Eindhoven (bedrijf van broer staat daar geregistreerd) ook een mooie Hanos is en of ik zelf in de buurt woon. Leek verder niet alsof ze met de info ook echt iets wilde doen. Was volgens mij puur interesse

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
Bij Hanos Antwerpen accepteert men alleen de fysieke pas. Sterker nog, wanneer men ontdekt dat jij niet degene bent die op die pas staat, of als inkoper geregistreerd staat, wordt de pas onmiddellijk geblokkeerd.



Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan