BasBQ
Beef en Steak

Een nieuwe enthousiasteling!

 

roykosmeijer

Vuurmaker
Berichten
62
Gegroet, mede enthousiastelingen!

Roy Kosmeijer genaamd, 32 jaar uit het hoge noorden des lands. Vrouw, 2 kinderen, stationwagen, caravan, gewoon lekker burgerlijk dus  :D

Ik ben al een aantal jaren wat aan het aanklooien met bbq-en. Het 'asociaal' (je kent het wel, bakken met vleesch, salade uit een bakje en voorgesneden stokbrood) bbq-en heb al een tijdje achter mij gelaten. We eten als gezin in de warmere maanden graag zo vaak mogelijk van de bbq en proberen dan de hele maaltijd er op te bereiden. Ofwel, aardappels, vlees, groente.

Na uuuren (lees; weken) aan YouTube filmpjes en blogs over grillen en slowcooking heeft het bbq virus zich verspreid in mijn vezels. Daar kan je misschien wat medicatie voor krijgen, maar ik besloot het maar te omarmen  ;)
Met een klein budget ben ik op zoek gegaan naar een bbq-apparaat, die ik het liefst zo veelzijdig mogelijk kon inzetten. Ik ben toen verliefd geworden op dit schatje:
IMG_20190518_101203.jpg


Zeker geen kwaliteits-bbq en ver weg van een kamado, maar in deze fase een fijn apparaat!

Ik kom hier om te leren, nog enthousiaster te worden en mijn ervaringen te delen. Dit doe ik overigens ook op mijn blog!
Zeker in deze tijd vind ik het belangrijk dat we met de juiste aandacht omgaan met wereld, dus ook met ons vlees.

Ondertussen heb ik enkele uurtjes (low&slow) de bbq aangehad, met o.a.
  • Spareribs
  • Moinkballs
  • Beercan chicken
  • 1,5kg beenham

 
Hoi Roy,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom Roy, als ik dit zo hoor krijgen we binnenkort een hoop mooie gerechten te zien.
 
Roy, welkom op deze hangplek voor barbecue verslaafden.
 
Welkom hier Roy!
 
Hoi Roy,

Welkom op het BBQ genootschap en veel plezier op dit forum.

 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
We zijn blij dat je je ziekte hebt omarmd. Welkom op de ziekenboeg en deel vooral je leed. Af en toe een rib of een pulled porkje kunnen we wel hebben. Wees welkom en geniet van je hobby, duur hoeft het niet te zijn je kan het zo gek maken als je zelf wil!
 
Welkom hier Roy
 
Terug
Bovenaan Onderaan