BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Siuhjin

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo allemaal,

Ik stel me bij deze even netjes voor.

Mijn naam is Roy 38 jaar oud, gelukkig getrouwd en vader van 2 zoontjes. 1tje van 3 en 1tje van bijna 3 maanden.

BBQ-en doe ik sinds begin dit jaar op een Weber Master-Touch GBS Premium E-5775.

Het temperaturen gebeurt sinds augustus met mijn verjaardagscadeau van mijn vrouw een Maverick-XR40.

Helaas door de drukte deze zomer heb ik pas 1 keer low en slow ribbetjes bereid volgens de 3-2-1 methode maar omg wat waren ze lekker (niet alleen volgens mijn bescheiden mening maar ook die van mijn gasten).
Wel al vaker het standaard werk gedaan van een paar hamburgers, hammetjes oid.

Verder staat er binnenkort een dutch oven op het verlanglijstje namelijk de Petromax ft6. (mocht er nog advies zijn voor aanschaf van een andere dan hoor ik het graag).

Volgende week staat mijn volgende 3-2-1 spareribs sessie gepland voor een avondje heerlijk tafelen met de buurtjes.

Ik duik nu met m'n neus in het forum om alle mooie verhalen en resultaten te bewonderen en alle tips en tricks tot me te nemen.

Groeten vanuit Druten.
 
Wellkom bij het genootschap Roy.
Veel leesplezier en nuttige info hier.
De Petromax 6Qt is een prima keus om een heerlijke stoofpot op\in te maken  daar ga je veel plezier van hebben.
We hopen snel iets van  je maaksels te mogen bewonderen d.m.v. een plaatje.
Grts. ;)
 
Welkom hier Roy veel leesplezier op dit forum
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom bij het genootschap
 
Welkom hier Roy!
 
Hoi Roy,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan