BasBQ
Beef en Steak

Ervaringen Albert Heijn Grill Guru kamado compact

Joost

Tondelzoeker
Berichten
2
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de (actie van Albert Heijn) Grill Guru kamado compact. Wat zijn jullie praktijkervaringen? En stel dat de actie terug komt een aanrader of niet?
 
Mij is de mening toegedaan dat deze actie ten koste is gegaan van de andere producten / merken die 200 Fahrenheit levert. Deze actie heeft daarvoor niet goed uitgepakt.

Dat de BBQ behoefte er is, gezien het succes (lees:vraag) van deze actie, stelt me gerust. Zeker gelet op wat er allemaal speelt omtrent, vlees, milieu, CO2, stikstof etc.

Een deugdelijke voorbereiding van de actie, die optimaal service moet kunnen blijven verlenen. De klanten service, afhandelingssnelheid, probleem oplossing, zijn essentieel voor het borgen van de toekomst.

Waarbij ook de vraag gesteld mag worden aan de product vervaardiging. Als deze beter getest en gecontroleerd wordt wordt eveneens de klantenservice minder belast.

Mijn Basterd Urban large 2019, ook van 200 fahrenheit, staan nu aan met 3 Kg varkensschouder en vraag me af hoeveel mensen vanuit de AH actie dit nu ook doen. Waarmee ik wil zeggen dat er diverse klantwaarde binnen 200 fahrenheit zijn waardoor een keuze gemaakt moet worden hoe deze te verdelen in de organisatie qua service, kennis en up-selling.

Indien deze actie weer op de rol staat is er nog tijd om juist hier nog even goed naar te kijken.

Succes.
 
Ik heb er geen kan er dus niet echt over oordelen. Maar de goedkopere modellen laten het wel eens af wten bij dagelijks gebruik.

Maar de huis tuin en keuken barbequer heeft er een top bbq aan.
 
Sluit me helemaal bij marcel aan.

Nog steeds lopen ze achter de feiten aan bij 200 Fahrenheit

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

 
In mijn vriendengroep heeft iemand deze ook gekocht. Voor af en toe gebruik is deze kamado zeker leuk. Maar als ik deze vergelijk met een BGE of Kamado Joe van dat formaat dan zit er wel degelijk verschil tussen kwaliteit en afwerking. En de aftersales verhalen zijn niet al te positief waardoor het voor mij persoonlijk af zou vallen. Maar je kan er uiteraard exact dezelfde gerechten mee bereiden. Of deze kamado voldoet is een persoonlijke keuze. Beetje dezelfde discussie met auto's een Lada en een Mercedes brengt je van A naar B, maar er zit wel verschil in kwaliteit.
 
Ik heb er ook een gehad en ben erdoor echt overtuigd geraakt van de kamado. Ik heb hem na een keer of 10 bbqen verkocht voor de aankoopsprijs met als extra een tafeltje wat ik erbij heb gemaakt en heb ge?pgraded naar de KJ Classic II.
Kwaliteitsverschil is absoluut te zien maar als je een kleine kamado zoekt is dat voor de prijs echt een no-brainer.
Overigens was bij mij de keramische ring gebarsten (enkele scheur en ik had binnen 2 dagen een nieuwe... )
Mooi instappertje en beter dan de andere merken voor dezelfde prijs. Zelfs voor de normale prijs van 350 is hij het overwegen waard vind ik. Je moet wel bij en BCC opletten dat je hem in de plate setter diet zover rooster anders kijkt je kip door de margrietschijf. Hoog is hij niet echt maar dat hebben alle compact modellen.
 
Hier een Grizzly Grills Compact, maar is hetzelfde. Ik vind het een superding om met Kamado's te beginnen. Van het weekend nog pulled pork, 11u lang constant rond de 110 graden. Verbruik valt ook mee, over 11u zo'n 1 ? 1,5 kilo houtskool...
 
Terug
Bovenaan Onderaan