BasBQ
Beef en Steak

Enorme courgette. Wat te doen?

 

Tommybear1979

Kooltjesharker
Berichten
172
Graag tips om er iets lekkers van te maken.
889e3be0d19dfd28d58018a649974716.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 
Vaak zitten in die grote ook heel veel zaadlijst. Die zou ik eruit scheppen en dan de 2 helften lekker vullen met vlees groente saus kaas etc

Verstuurd vanaf mijn Wileyfox Swift met Tapatalk

 
Dat is een grote heb die ook eens gehad van een collega maar die was wat droog en veel zaad .
Maar lekker dunne plakken olie peper en zout en effe grillen
 
Wij deden zn courgette wel eens in de lengte door snijden. Zaadlijsten er uit schrapen. En dan vullen met een mix van tonijn uit blikje, tomaten pure, sjalotje klein gesneden en Italiaanse kruiden. Lekker makkelijk. Dat op de BBQ indirect. Tot dat eea mooi opgewarmd was. Eventueel wat pasta er bij koken en he hebt een beste maaltijd. 
 
Ik zou er ook plakken van snijden en er dan mini pizza's van maken :D de plakken courgette insmeren met tomatensaus en dan een topping erop die jij/jullie lekker vinden, zoals bijvoorbeeld, ham, salami, rauwe ham, tonijn, olijven, champignon schijfjes en als laatste natuurlijk veel kaas (ok? voor Picosuma geen kaas)  ;) en het leuke hiervan is dat de kinderen zelf hun mini pizza kunnen beleggen ;)
 
Verplaatst naar recept gevraagd, High & Fast is uitsluitend om je H&F BBQ creaties te tonen.
Wat te doen met deze giga Big Boy, hebben mijn voorgangers al gezegd.
Maar zo'n knoert vraagt erom om gevuld te worden met gehakt (rauw)
 
En wat je overhoudt, kun je altijd nog soep van maken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan