BasBQ
Beef en Steak

Heel BBQ Holland bakt hartig... Saucijzenbroodjes en pasteitjes!

 
 
 
 
 

Sander72

BBQ Junkie
Berichten
6.813
Beste BBQ-vrienden!

We bakten hartig in de BBQ omdat daar mooie foto's van moesten komen, daarom.

Dus daar gaan we. Alles naar buiten voor het totaaltje (zonder het gehakt want te warm):

w0QnvGZ.jpg


Gehakt lekker kruiden in een gekoelde kom en die razendsnel naar buiten voor het mooiste licht:

I6rroIF.jpg


Foei wat was het heet... eerst een lekker koele rakker:

MS7SEfa.jpg


En toen... aan de slag:

64YLXnQ.jpg


Receptje erbij van Cees Holtkamp en de bakkerij ging draaien.

Lekker kwasten met geklutst eitje:

g7WsZCM.jpg


En omdat ik weet dat er anders zeker vragen over komen hierbij alvast het recept voor de ragout,

Hou je vast... Blik open en roeren maar!  :D

Deze foto was zo goor, die moest erbij!

SHSPOpr.jpg


Het kwam goed:

aTZfKqk.jpg


Had ik al gezegd dat het warm was?

Dq2J3Qd.jpg


Dan is hydratatie van levensbelang!

In de bakkerij verliep het aardig naar wens:

yRliGXM.jpg


Check die saucijsjes!

uNGfjQD.jpg


Dit was al met al toch best geen karweitje:

ZqhE4cw.jpg


(pak open en bakken)

Poes Loes hield alles goed in de gaten:

5XjgJwr.jpg


Maar vond het al gauw best, prima de luxe en in orde... veel te warm...

6aLtwv2.jpg


x8pKxT2.jpg


Maar ja, er moet toch gegeten worden!

B A M !

GE8TWga.jpg


Na het uitbuiken had ik alleen nog zin in fruitsalade en een fijn stel shaslicks!

PuYXuXd.jpg


En die geven ook gewoon prima kleurrijke plaatjes!

QOn6zwY.jpg


Bedankt voor het kijken en veel liefs!
 
Woow. Dat ziet er goed uit. En zoals gebruikelijk mooie fotos.  :)
 
Dat ziet er heel goed uit! Wat ik me nu afvraag na het zien van al dat hartigs: proef je daar nog wat ?rook? in terug, van de kolen?
 
Juulvh zei:
Dat ziet er heel goed uit! Wat ik me nu afvraag na het zien van al dat hartigs: proef je daar nog wat ?rook? in terug, van de kolen?

Een vleugje wellicht, maar ik zie te weinig toegevoegde waarde - anders dan die wedstrijd winnen - dus een oven is veel makkelijker!
 
Toch mooi gelukt,
Succes met de fotowedstrijd
 
Dat ziet er heel mooi (en lekker!) uit.
 
Top weer Sander. Was niet echt bang voor uitdroging als ik je rapportages zo volg  :D Lekkere selectie van frisse bieren erbij. Ga deze even opschrijven.
 
Lekker bezig!
 
KamadoNovice zei:
Top weer Sander. Was niet echt bang voor uitdroging als ik je rapportages zo volg  :D Lekkere selectie van frisse bieren erbij. Ga deze even opschrijven.

Mooie Nel is Zalig!
 
Mooi verslag Sander. Een lust voor het oog. En je biertjes zijn wederom top. Mooie Nel heb ik altijd koud staan. Net als Grimbergen dubbel en Geuze Mariage Parfait trouwens :)
Ik vind de saucijzenbroodjes er toch heerlijk uit zien. En pasteitjes is toch weer veel te lang geleden hier.
Of je het proeft of niet. Het bereiden op de BBQ blijft gewoon fun. Succes met de fotowedstrijd
 
lekker, zelfgemaakte saucijzen  :D
en die mooie nel ipa is inderdaad een heel goed biertje. zeker met die temperaturen.

mooie repo sander
 
Jee! Zelf gemaakte sbroodjes. Ik haalde hier in hoorn altijd mijn favo broodjes maar helaas failliet. Deze zeer inspiratie foto?s gaan zorgen dat ik de ultieme (voor mij) broodjes kan maken op zondagochtend. Tx! En heerlijke foto?s


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wat ziet dat er weer heerlijk uit mooie foto's en die mooie nel is hier ook wel favoriet .
Alleen het fotoverslag al daar mag je extra punten voor hebben.
Die pasteitjes zijn eigenlijk alleen voor kerst bij ons  :D
 
Je mag door naar de tent wat mij betreft...
 
Terug
Bovenaan Onderaan