Kamado Express Vuur en Rook

Auteur Topic: Heatermeter 4.3.4 bouwverslag - is er leven na Nosmo?  (gelezen 1233 keer)

wijmaar

• Kooltjesharker
  • *
Re: Heatermeter 4.3.4 bouwverslag - is er leven na Nosmo?
« Reactie #15 Gepost op: 24 juni 2019, 14:54 »
Wijmaar,

Ik ga graag op je aanbod in indien je een tweede goede hebt.

Prima trouwens! Ik stuur je wel ff een PB als ik ze binnen heb. Mocht je (of anderen) nog interesse hebben, van de 4-pole 3.5mm jacks voor het aansluiten van de microdamper heb ik ook wat extra besteld, dus mocht het solderen hier voorspoedig gaan dan heb ik die waarschijnlijk ook nog over.

Daanton

• Sprokkelaar
« Reactie #16 Gepost op: 24 juni 2019, 18:24 »
Wijmaar,

Ik heb een mail gestuurd naar de link voor een microdamper kit. Wat is jouw ervaring mbt reactie tijd?
Zoals ik het nu zie lijkt het dat de kosten voor de kit 25 dollar met verzend kosten toch nog goedkoper en zeker makelijker is. Maar ik heb nog geen reactie ontvangen (3dagen)
Kamado Joe Classic Standalone, Joetisserie, Kick ash basket , Bison airlighter 420, Cast iron stuff, Thermapen MK4, Heatmeter V14 , Meater block.

wijmaar

• Kooltjesharker
  • *
« Reactie #17 Gepost op: 24 juni 2019, 18:53 »
Naar deze gast bedoel je? https://microdamper.bigcartel.com/product/microdamper-with-fan

Die gast is geloof ik af en toe wat te druk, en schijnbaar niet de snelste qua reactie. Houd bij bestellen uit de VS wel rekening met mogelijke import heffing: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/pakket-uit-het-buitenland/

wijmaar

• Kooltjesharker
  • *
« Reactie #18 Gepost op: 01 juli 2019, 09:52 »
De eerste grote update laat iets langer op zich wachten, de printjes hebben wat vertraging. Ik had blijkbaar geen huisnummer ingevuld, dus de eerste bestelling is weer op de terugweg naar China.

Na een heel coulante oplossing van Seeedstudio (50% refund) is er een nieuwe bestelling onderweg sinds vanochtend. Deze keer met DHL, en dus woensdag al binnen!

Seeed stuurde vandaag al een kleine teaser:

wijmaar

• Kooltjesharker
  • *
« Reactie #19 Gepost op: 10 juli 2019, 00:16 »
Lift off! Morgen zal ik een uitgebreide update posten :)

SilverFox

• Gerijpt
  • *
  • *
  • *
« Reactie #20 Gepost op: 10 juli 2019, 11:44 »
Knap werk, top!
Weber Genesis S-330, Big Green Egg Large, Weber Go Anywhere, DigiQ DX2, Thermapen MK4

baszy

• Sprokkelaar
  • *
« Reactie #21 Gepost op: 06 augustus 2019, 14:01 »
ik ga deze volgen! ben heel benieuwd wat de totaal kosten zijn en of dit een beetje te doen valt!
succes met het project iig! erg mooi!

wijmaar

• Kooltjesharker
  • *
« Reactie #22 Gepost op: 06 augustus 2019, 14:10 »
Sorry, door de drukte nog niet aan een update toe gekomen. Het geheel werkt in ieder geval super! Ik zal zsm de update doen :)

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

Het BBQ Genootschap

« Reactie #22 Gepost op: 06 augustus 2019, 14:10 »