Kamado Express Vuur en Rook

Auteur Topic: Makro, Sligro, Hanos, en andere passen  (gelezen 1679 keer)

Langemakki

• Stoker
  • *
  • Enjoy life!
Re: Makro, Sligro, Hanos, en andere passen
« Reactie #30 Gepost op: 12 januari 2019, 18:04 »
Sligro, Hanos, Makro en Zegro.

In Barendrecht
Newby, Primo Oval Junior, Maverick ET-733, Looftlighter, KCBS Certified Barbecue Judge

RicooCardoo

• Sprokkelaar
« Reactie #31 Gepost op: 13 januari 2019, 11:27 »
Dit zojuist even doorgelezen en die pas aanvragen van de hanos voor 6 tientjes klinkt erg interesant. B

Nou is mijn vraag aan de wat ervarene groothandel bezoekers. Is het in het algemeen (incl btw) goedkoper als bijvoorbeeld een supermarkt als deka/jumbo etc etc? En dan doel ik op vlees/drinken enz?
Ik kan helaas geen prijzen zien van de hanos en weet ook niet als ik een prijs zie of dat nou incl/excl btw is.

Ik ben erg benieuwd, en als dit in een ander topic moet hoor ik dat ook graag :)

b.asv

• Stoker
  • *
  • *
  • Grill hard or go home!
« Reactie #32 Gepost op: 13 januari 2019, 11:30 »
Dit zojuist even doorgelezen en die pas aanvragen van de hanos voor 6 tientjes klinkt erg interesant. B

Nou is mijn vraag aan de wat ervarene groothandel bezoekers. Is het in het algemeen (incl btw) goedkoper als bijvoorbeeld een supermarkt als deka/jumbo etc etc? En dan doel ik op vlees/drinken enz?
Ik kan helaas geen prijzen zien van de hanos en weet ook niet als ik een prijs zie of dat nou incl/excl btw is.

Ik ben erg benieuwd, en als dit in een ander topic moet hoor ik dat ook graag :)

Ik ga niet zozeer naar de Hanos of Sligro voor de prijs maar juist voor het assortiment en de kwaliteit. Zeker bij de Hanos hebben ze een mooi assortiment aan vlees.
Groenten, kruiden en specerijen zijn wel goedkoper dan bij de supermarkt. Zeker als je gewoon 500 gram bussen met specerijen koopt!
BGE Large - Joetisserie - Thermapen MK4

BBQ count 2019: 2

Instagram: @b.asv voor 'live' verslagen

KaYDee

• Kooltjesharker
  • *
« Reactie #33 Gepost op: 13 januari 2019, 11:36 »
B.asv +1 Over het algemeen is het niet goedkoper, al zijn er regelmatig wel leuke aanbiedingen!
Weber GBS 57<>Weber WSM 47<>Weber SJ<>iGrill2

RicooCardoo

• Sprokkelaar
« Reactie #34 Gepost op: 13 januari 2019, 16:50 »
Dankjewel, ik zal het dan eens overwegen.

Als je dat lidmaatschap na een jaar opzecht, kan je de pas dan nog steeda gebruiken of stopt dat ook?

Bram

• Pitmaster
  • *
  • *
  • Mager en gezond, maar dik tevreden
« Reactie #35 Gepost op: 13 januari 2019, 19:16 »
Ik vind de non-food bij Hanos ook geweldig. Je kunt er allerhande pro spullen verkrijgen. En dat is ook wel zo makkelijk.
WGA - OTP 57 - BGE Large - iGrill 2 - Thermapen MK4

KaYDee

• Kooltjesharker
  • *
« Reactie #36 Gepost op: 14 januari 2019, 08:03 »
Dankjewel, ik zal het dan eens overwegen.

Als je dat lidmaatschap na een jaar opzecht, kan je de pas dan nog steeda gebruiken of stopt dat ook?

Lijkt me dat het pasje dan niet meer geldig is...
Weber GBS 57<>Weber WSM 47<>Weber SJ<>iGrill2

mvdslot

• Tondelzoeker
  • *
« Reactie #37 Gepost op: 25 januari 2019, 13:56 »
Ook maar een lidmaatschap aangevraagd bij wbqa, zeer leuke prijs voor wat er allemaal voor krijgt. Ik had gekozen voor ideal betaling en dan staat er achter dat je wordt doorgestuurd alleen dit gebeurde niet. Wel mail ontvangen van bevestiging dus we gaan zien hoe dit verloopt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mac

• Gerijpt
  • *
  • *
  • Barbecue the way it should be
    • Mac's BBQ Pit
« Reactie #38 Gepost op: 25 januari 2019, 16:26 »
Citaat

Lijkt me dat het pasje dan niet meer geldig is...

Ik geloof er niets van dat iemand achter dat pasje aangaat hoor!
Mijn vader was al jaren uitgeschreven bij de KvK, maar dat pasje raak je pas kwijt, als je langer dan 1 jaar niet meer langs gaat bij de groothandel.
Dan nemen ze deze in beslag, en zeggen ze, dat je een nieuwe moet aanvragen.......... maar dat gaat dan uiteraard niet meer.

Dus, niet druk om maken.

Mac
Caliber Pro Kamado Big Green Egg XL + Small, WSM 47, WGA, Maverick ET-732 + HM, Droogkast, CSG

Mijn BBQ Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqp

Het BBQ Genootschap

« Reactie #38 Gepost op: 25 januari 2019, 16:26 »