BasBQ
Beef en Steak

Pizza!

 

Suus76

Sprokkelaar
Berichten
27
Deegrecept van Dominique, sausje van mezelf en lekker dat ze waren! Alleen wat een ge***viool met het er fatsoenlijk afkrijgen van de pizzapeel ondanks bloemen, en meer bloem was vies. We konden alleen zo snel geen fatsoenlijke griesmeel/grof ma?smeel vinden in de wij lel, dus daar moeten we nog even achteraan.

Deflectorplates op t accesoires-rek en daar op proppen alu folie om de pizza steen te verhogen

In 7 minuutjes op 325 graden afgebakken

5hdnrj058ew.jpeg
 
Zelfgemaakte pizza is altijd het lekkerste!

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

 
Stevige pizza, heerlijk ;)
 
Zo inderdaad! Kom die maar brengen hoor :D
 
Pizza is altijd lekker......deze ziet er erg goed uit :D
 
Suus76 zei:
Deegrecept van Dominique, sausje van mezelf en lekker dat ze waren! Alleen wat een ge***viool met het er fatsoenlijk afkrijgen van de pizzapeel ondanks bloemen, en meer bloem was vies. We konden alleen zo snel geen fatsoenlijke griesmeel/grof ma?smeel vinden in de wij lel, dus daar moeten we nog even achteraan.

Deflectorplates op t accesoires-rek en daar op proppen alu folie om de pizza steen te verhogen

In 7 minuutjes op 325 graden afgebakken

5hdnrj058ew.jpeg


Fijn dat het beviel! Grof maismeel is te koop bij oa AH of de islamitische winkel.
 
Ma?smeel gevonden en gebruikt maar geen succes wat mij betreft.  Gisteren weer pizza gegeten en een hele pizza weg kunnen mikken doordat deze versmolten was met de pizza Peel.

En dus heb ik ze op bakpapier gemaakt. Deeg uitrollen, op t papier leggen, beleggen en hup op de hete steen. Papiertje na 1 minuut onder de pizza vandaan halen en klaar is Suus. Geen drama
Met bloem of meel en plakkende pizza?s. De pizzabodem smaakte identiek aan de pizza?s gebakken zonder papier.

 
Lekker Suus, wanneer gaat de winkel open :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan