BasBQ
Beef en Steak

Weber GBS buitenkeuken

KiwiVicky

Sprokkelaar
Berichten
27
Ik heb vorig jaar een mooie buitenkeuken gezien hier op het bbqgenootschap, en daar op een topic een aantal fotos gezet van mijn vorderingen.

Ik heb nu de gehele fotoreportage in een nieuw topic geplaatst. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

czaUZBh.jpg

RHoCfRQ.jpg

GtTiDm1.jpg

rMVNs3F.jpg

VF0YmAi.jpg

FIiW1tZ.jpg

VTlfBD9.jpg

qWXAbSu.jpg

V4uKbTZ.jpg

l6QkUpM.jpg

rtKwMyU.jpg

Dit was de tegel voor onder de Weber. De bierdopjes paste niet bij het geheel dus heb de tegel uiteindelijk omgedraaid
bol6TX1.jpg

cbFBzYA.jpg

HKxG29m.jpg

Handvat heb ik eraf geslepen en daarna 2 gaten door de Weber geboord. Hier heb ik lange schroeven in het hout gezet, zodat de Weber gelijk ligt met het betonblad.
YhHpKou.jpg

8n7dfca.jpg

ErMYMul.jpg

wYCzxKd.jpg

vIovf1U.jpg

KZDEgEc.jpg


Ik hoop dat iemand hiermee ideeen op kan doen!

Nu nog leren barbecueen  :p :p :p

 
Mooi hoor
 
Mooie tafel en een mooi plekje!
 
Ongelooflijk mooi zeg. Bijna zonde om vuil te maken. Bijna

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Hele mooie plek zo.
 
Mooi keukentje :D
 
Mooi stukje huisvlijt.

Vraagjes; waarmee heb je het blad gemaakt?
Wil er zelf 1 gaan storten met lichtgewicht beton.
En waarmee heb je het blad behandeld?
 
knoeier66 zei:
Mooi stukje huisvlijt.

Vraagjes; waarmee heb je het blad gemaakt?
Wil er zelf 1 gaan storten met lichtgewicht beton.
En waarmee heb je het blad behandeld?
Ik heb kant en klare zakken beton van beamix gebruikt. Dus niet het lichtgewicht. Blad weegt ongeveer een kilo of 100.

Daarna heb ik alles goed geschuurd en ongeveer 5x gelakt met trae lyx natural (2 componentenlak). Tussen de laklagen door telkens lichtjes geschuurd.
 
Dank je.

Ik twijfel tussen coaten en behandelen met Lithofin.
Laatste lijkt wat onderhoudsgevoeliger. Je zou ieder half jaar een politoer behandeling moeten herhalen.
Weet niet of iemand daar ervaring mee heeft.
 
knoeier66 zei:
Dank je.

Ik twijfel tussen coaten en behandelen met Lithofin.
Laatste lijkt wat onderhoudsgevoeliger. Je zou ieder half jaar een politoer behandeling moeten herhalen.
Weet niet of iemand daar ervaring mee heeft.

Ik heb daar geem ervaring mee, moet wel zeggen dat vet en andere dingen zo met een nat doekje van het blad af te halen is. Ook als ik het een dag later schoonmaak. Tot nu toe zeer tevreden met resultaat van traelyx
 
KiwiVicky zei:
Ik heb daar geem ervaring mee, moet wel zeggen dat vet en andere dingen zo met een nat doekje van het blad af te halen is. Ook als ik het een dag later schoonmaak. Tot nu toe zeer tevreden met resultaat van traelyx

Top. Denk dat het idd verstandiger is om te coaten zo naast de BBQ.
 
Ziet er goed uit, waar heb je het idee toch vandaan ;) ;)

Wat is je ervaring tot nu toe met de lak, ik heb destijds niet voor lak gekozen omdat de twee componenten lakken niet goed tegen hitte konden volgens de specificaties dus ben erg benieuwd naar je ervaring.
 
vogels zei:
Ziet er goed uit, waar heb je het idee toch vandaan ;) ;)

Wat is je ervaring tot nu toe met de lak, ik heb destijds niet voor lak gekozen omdat de twee componenten lakken niet goed tegen hitte konden volgens de specificaties dus ben erg benieuwd naar je ervaring.

Idee van de lak heb ik ergens over gelezen op internet. Maar er is nog nergens iets van de lak weg terwijl de bbq heet word
 
Werkelijk schitterend gemaakt! Petje af...



Gr. Mike
 
Terug
Bovenaan Onderaan