BasBQ
Beef en Steak

Waar bestellen jullie je vlees online?

KamadoJoe

Kooltjesharker
Berichten
133
Deze vraag is vast al eerder voorbij gekomen maar die heb ik dan niet kunnen vinden.

Ik heb nog geen ervaring met het online bestellen van vlees.  En dan is een website niet meer dan dat, een website. En het vlees is zo goed als de webdesigner en de fotograaf.

Vandaar mijn vraag; met welke online leverancier hebben jullie de beste ervaringen en dan met name wat betreft de kwaliteit van het vlees?

Alvast dank voor de hulp!  :)
 
Meer dan vlees en vuur en rook
 
wtavaneijsden zei:
Meer dan vlees en vuur en rook

Vuur en rook ken ik wel maar niet als online slager? Of bedoel je iets anders?
 
kijk op de site van vuur en rook. Leveren al tijden een knap stuk vlees. ik haal daar het meeste. vergeet niet de texas jalapeno worsten en de rookworsten mee te bestellen. te lekker!

 
wtavaneijsden zei:
kijk op de site van vuur en rook. Leveren al tijden een knap stuk vlees. ik haal daar het meeste. vergeet niet de texas jalapeno worsten en de rookworsten mee te bestellen. te lekker!

Nou ja... kom heel vaak op de site en hoop regelmatig bij Martijn maar nog nooit eerder gezien!  :-O

Wel veel hele flinke stukken vlees van meerdere kilo's zie ik.
 
Aalvink

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NXT-L29 met Tapatalk

 
KamadoJoe zei:
wtavaneijsden zei:
kijk op de site van vuur en rook. Leveren al tijden een knap stuk vlees. ik haal daar het meeste. vergeet niet de texas jalapeno worsten en de rookworsten mee te bestellen. te lekker!

Nou ja... kom heel vaak op de site en hoop regelmatig bij Martijn maar nog nooit eerder gezien!  :-O

Wel veel hele flinke stukken vlees van meerdere kilo's zie ik.

Sinds kort werken Martijn van vuur en rook en Eric van home made intensief samen en zitten ze in 1 pand. Google op home made en dan komt het goed
 
Ikzelf eigenlijk altijd beef&steak voor vlees.

Bij mij in de buurt zit een slager die vrij bekend is in het gebied en ook volgens de mensen goed vlees heeft. Maar tot nu toe heeft de online slager kwa smaak altijd gewonnen van het "offline" gehaalde vlees.
 
Beef en Steak en BBQuality bestel ik meestal en Texas BBQ worsten komen natuurlijk bij HomeMade vandaan :)
 
homemade / Vuur&Rook, meerdanvlees, Beef&Steak
 
B&S al ben ik daar inmiddels minder tevreden over.
Aalvink. Tot nu toe prima bevallen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dank voor de reacties tot dusver!  :)
 
ik zal morgen een reactie geven hoe B&S een incomplete levering oplost .
2x brisket besteld en slechts 1 ontvangen.

edit,
de ontbrekende word per express nageleverd, prima oplossing.
ging zonder problemen en met veel excuses .
 
Beef & Steak, erg tevreden over tot nu toe. Ook bij BBQuality eens mijn vlees voor een familie-sessie besteld en dat raakten ze spontaan kwijt. Netjes opgelost, maar te laat voor die betreffende sessie.
 
Wij bestellen nooit online. Het is zo lastig afleveren bij een camper. Dus altijd afhankelijk van de plaatselijke slager of supermarkt.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
motormuis zei:
Wij bestellen nooit online. Het is zo lastig afleveren bij een camper. Dus altijd afhankelijk van de plaatselijke slager of supermarkt.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
bij B&S kun je aangeven op welke dag en op welk Post.nl afhaalpunt je het bezorgd wil hebben .
zou je dus in kunnen plannen.
 
Ik laat het bijvoorbeeld altijd bezorgen bij een karwei in de buurt. Zo weet ik dat ik altijd het pakket kan ontvangen/ophalen die dag (en karwei heeft betere openingstijden dan een normale winkel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan