BasBQ
Beef en Steak

Meubel bij/voor Grill Guru Compact

Jasper944

Tondelzoeker
Berichten
8
Omdat ik vooral meelees, maar het wel heel leuk vind om andermans projecten te zien, bedacht ik mij om mijn project ook maar eens te laten zien. Wellicht inspireer ik er weer andere mensen mee! Ik heb achter het huis (aan het huis) een overkapping en wilde daar graag een buitenkeuken-achtig meubel neerzetten. Dit meubel moest in ieder geval ruimte bieden voor mijn spulletjes en alles netjes opbergen.

Van 44x44 mm balkjes heb ik een frame gemaakt, wat ik zwart heb geverfd. Voor het blad heb ik gladde tegels gekocht, met een betonlook.

0c7e672e-a61c-4f4a-996c-8e81647173ef-original.jpg


99e15266-5e57-4e1c-889c-a9c743fb18aa-original.jpg


Toen kwam de AH met de Grill Guru actie en die gooide een beetje roet in het eten.. Ik was niet helemaal tevreden met mijn Niclan en hoe die bij het meubel stond, en bedacht mij om deze te verkopen en de Grill Guru compact te kopen en deze in het meubel te verwerken. Na wat aanpassingen, is onderstaand het resultaat geworden.

7457b8e9-0799-42af-b852-3da38c949e2a-original.jpg


c1708dab-31d9-4ce2-8cad-4cbacf6e36e6-original.jpg


0a0b919a-dc67-4573-a602-4b95c64b7f18-original.jpg


Ik vond de tegels toch wat ielig, dus heb een betonnen blad en betonnen tegel voor onder de Grill Guru gegoten. Staat een stuk beter vind ik zelf..

12FEDF26-76D7-42DA-84A9-16D4A994BA81.jpg


IMG_6211.jpg


Het enige wat ik nog wil doen, is een deurtje maken in het kastje onder de Grill Guru, net zoals de grotere kastjes daarnaast dat hebben. Verder erg tevreden, is makkelijk in gebruik en alles is netjes opgeborgen. Wellicht voor in de toekomst ook nog een wasbak maken en ik wil nog wat bedenken op het blijven hangen van rook onder de overkapping..

 
Lekker bezig! ;)
 
Dit ziet er netjes en geordend uit. Mooi gemaakt.
 
gomeq zei:
Netjes, heb je de betonnen bladen nog behandeld?

Ik heb de betonnen bladen behandeld met gekookte lijnolie. Zo trekt niet meteen alles er in. Een sealant of lange epoxy zou hem helemaal dicht maken, maar ik vind een beetje doorleefd er wel bij passen..
 
Mooi gemaakt hoor
 
Hele mooie combinatie dat zwart met de houten deuren!

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan