BasBQ
Beef en Steak

Kamado Accessoires opbergen

 
 
 

Stijn

Gemarineerd
Berichten
1.614
Sinds kort trotse bezitter van een BGE met een hoop accessoires en het eerste probleem stel zich al, de toebehoren...
Waar blijven jullie met die accessoires indien niet gebruikt?

Bv. de conveggtor lijkt mij redelijk kwetsbaar, hoe bergen jullie deze op?

Hebben jullie hiervoor speciale houders gemaakt of gewoon in de kast?

Bedankt voor jullie inzichten
 
Wat denk je van in de barbeque..

Ik heb er een platelifter bij om het gemakkelijk er uit te tillen.
407e1ecf596bf15305ffafadf4846817.jpg
 
Die platelifter heb ik ook en werk inderdaad vlot.

Maar daar schuilt ook een stuk van het probleem, je zit met die platelifter, de grill lifter, diverse roosters, vuilblik, aspook, ...

Ik zoek eerder een mooie oplossing (kastje, box, ...) waar alles mooi in geordend kan worden.
Zal dus waarschijnlijk DIY worden :).
 
BGE komt binnenkort met tafels (maar dan moet je je hypotheek verhogen)


https://www.greeneggtotaal.nl/?s=Tafel
 
Ik heb wat schroeven in de muur in de schuur. Simpel.
Daar hang ik mijn roosters en tangen en lifters aan op.

Stellingkastje waar ik ook brandstof en rookhout in bewaar. Daar ligt mijn pizzasteen en wat reserve onderdelen.
 
Stijn zei:
Die platelifter heb ik ook en werk inderdaad vlot.

Maar daar schuilt ook een stuk van het probleem, je zit met die platelifter, de grill lifter, diverse roosters, vuilblik, aspook, ...

Ik zoek eerder een mooie oplossing (kastje, box, ...) waar alles mooi in geordend kan worden.
Zal dus waarschijnlijk DIY worden :).

Ik heb welliswaar geen BGE maar ook bij een eenvoudig kogel gebruik je (als je hem op verschillende manieren gebruikt) best wel veel accessoires, ik heb wat ruimte vrij gemaakt daarvoor in een stalen magazijn stelling kast in de schuur.
Nu ik dit opschrijf bedenk ik me dat die eigenlijk ook al weer te klein aan het worden is maar ja ............ ruimte ruimte ruimte tekort :(
 
Platesetter in de bge  hier. Dit voornamelijk omdat het kwetsbaar is. Pookjes en kleine dingen onder in mijn tafeltje. De rest in de schuur op een plank, naja 2 en voorraad houtskool ergens achter de fietsen en de zak die momenteel in gebruik is staat in de hoek bij de deur.
 
Rob65 zei:
Platesetter in de bge  hier. Dit voornamelijk omdat het kwetsbaar is. Pookjes en kleine dingen onder in mijn tafeltje. De rest in de schuur op een plank, naja 2 en voorraad houtskool ergens achter de fietsen en de zak die momenteel in gebruik is staat in de hoek bij de deur.


De pookjes en kleine dingen, laat je die buiten? ook tijdens de winter?
Roesten deze dan niet?
 
Ja.
Ja.
Ja... maar dat maakt vintage!
 
Schitterend, blijkbaar heeft iedereen dit probleem maar ben ik de enige die er een probleem van maakt :)
 
Stijn zei:
Schitterende, blijkbaar heeft iedereen dit probleem met ben ik de enige die er een probleem van maakt :)

Verstuurd vanaf mijn Moto E (4) Plus met Tapatalk

Zo zie je maar weer :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan