BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe accessoires Big Green Egg 2018

 
 

denman1710

Pitmaster
Berichten
545
https://youtu.be/9BRnp13ZPQQ


Ik heb mijn dealer gevraagd en verwacht alles Q3 dit jaar binnen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
Die topvent met regenkapje...  =))

Ik ben zo dol op mijn mooie margrietschijf!
 
er zitten wat mooie dingen tussen maar ook wat gewone hebbedingen vind ik. Dat regenkapje vind ik er bijvoorbeeld ook maar goedkoop uitzien. Wel mooie systeem van topvent.
 
Op het einde zie je een standaard voor de Mini Max, deze zet je erop en moet je vastklikken. Maar het ziet er niet allemaal super stabiel uit als ik eerlijk ben. Zodra deze er is maar eens in het echt zien en dan kijken of ik bij de Ikea Bekvam blijf.
 
Ik zie op zich wel de voordelen van dat rekje voor je conveggtor. Is wel handig als je bijv rookhout wilt bijvullen tijdens een lange sessie..
 
b.asv zei:
Ik zie op zich wel de voordelen van dat rekje voor je conveggtor. Is wel handig als je bijv rookhout wilt bijvullen tijdens een lange sessie..
Eens. Zeker met het nieuwe scharnier is het handig dan de lifters

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
denman1710 zei:
b.asv zei:
Ik zie op zich wel de voordelen van dat rekje voor je conveggtor. Is wel handig als je bijv rookhout wilt bijvullen tijdens een lange sessie..
Eens. Zeker met het nieuwe scharnier is het handig dan de lifters

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Ja precies. dat gewone rooster onderin zie ik nog niet direct als voordeel. Zou daar enkel een gietijzeren willen leggen.

Het valt me eigenlijk wel tegen dat ze nog niet met hun eigen Joetisserie komen. Volgens mij begint dat ding aardig populair te raken!
 
denman1710 zei:
b.asv zei:
Ik zie op zich wel de voordelen van dat rekje voor je conveggtor. Is wel handig als je bijv rookhout wilt bijvullen tijdens een lange sessie..
Eens. Zeker met het nieuwe scharnier is het handig dan de lifters

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Komt BGE daar niet een beetje laat mee?
Exact hetzelfde heb ik op de kamado
 
Terug
Bovenaan Onderaan