BasBQ
Beef en Steak

Kwartels met salade en dessert met marshmallows

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.708
Vandaag weer eens een Steven & Me gemaakt van april 2018 zie klik hier
Was weer lekker en goed gelukt.

En gevulde aardappels volgens dit recept klik hier
Dit was ook erg smakelijk voor mijn vrouw kaas er door heen en voor mij bacon.

En als dessert marshmallows met chocolade,blauwe bessen ,aardbeien en Malibu
Dit viel ook wel in goede aarde .

199_C772_F-_F61_B-4_CD8-_AC56-433_A79_E65287.jpg


D1_BEDBFC-69_D4-43_AD-_A0_CF-54105_CC82114.jpg


6_AE269_F2-7_CF2-4122-8_EA6-58_BDEC2_AFF57.jpg


131_AABE7-_B65_D-4229-9_A23-2_FE5_F6734_B75.jpg


C82446_BD-_B843-4_C03-8043-22_E08_EDB56_CE.jpg
 
Ziet er heerlijk uit. Leuk dessert en mooie presentatie hoor.
 
Het ziet er schitterend uit maar ik zou het met een koude peer maken en pijnboompitten vervangen (i.v.m. allergie) voor pistachenootjes ;) die aardappeltjes wil ik ook nog een keertje maken die lijken mij erg lekker. Het toetje sla ik over mij te zoet, als ziet het er wel heel fleurig uit.........doet u mij maar een kaasplankje :D met wat druiven en een glaasje port na zo'n mooie maaltijd.
 
Jet zei:
Het ziet er schitterend uit maar ik zou het met een koude peer maken en pijnboompitten vervangen (i.v.m. allergie) voor pistachenootjes ;) die aardappeltjes wil ik ook nog een keertje maken die lijken mij erg lekker. Het toetje sla ik over mij te zoet, als ziet het er wel heel fleurig uit.........doet u mij maar een kaasplankje :D met wat druiven en een glaasje port na zo'n mooie maaltijd.

Ik had begrepen dat jij geen warm fruit lekker vind dit soort recepten kun je altijd aanpassen.
Ik doe dat altijd want ik hou helaas niet van kaas dus voor mij geen kaasplanken  :p
(Moest vroeger altijd eerst een boterham met kaas  :()
 
Er zijn niet veel Restaurants die zoiets voorschotelen, laat staan van de BBQ, TOP!
Presentatie is ook erg mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan