BasBQ
Beef en Steak

Interessepoll heater meter 4.3

 
 

DRuw

Kooltjesharker
Berichten
168
Gents,
laat ik even voorop stellen dat ik gewoon een gebruiker ben en absoluut geen expert in electronica en programmeren.
Dat gezegd hebbende ben ik wel erg geinteresseerd in de Heatermeter en heb contact opgenomen met Bryan Mayland voor een setje.
Hij was blij dat er in Nederland vele tevreden gebruikers waren maar gaf aan dat het financieel aantrekkelijker zou zijn om zelf de spullen te sourcen, zo ook de printplaten gebaseerd op de files die hij meestuurde.
Ik ben dit aan het uitzoeken voor de hobby en het begint serieuzere vormen aan te nemen dat ik in de buurt kom van het bestellen van printplaten en aan het overwegen ben om ze ook te laten solderen op basis van de originele heatermeter documenten.
Het heeft natuurlijk niet veel zin om dit voor 1 stuk te doen en ik denk eraan om er 10 te laten maken, versie 4.3 met TC en LCD.
Is er op dit forum interesse voor deze bordjes?
Ik ben gewoon een particulier en ga niet beginnen aan garanties enzo voor de duidelijkheid maar wellicht zijn er meerdere mensen die met dit idee spelen en vinden het interessant?

Het staat nog een beetje in de kinderschoenen maar ik merk dat ik er zelf behoorlijk lol in begin te krijgen en dan kan het ineens sneller gaan.
Ik moet nog kijken wat ik aan opties doe enzo maar het ziet er naar uit dat alleen de bordjes (LCD + Master + TC) ongeveer een 75 euro kosten gesoldeerd en wel.
Laat maar weten, PM mag ook.
Grtn Dennis

ps: ik probeer geen handel van Bryan of dergelijke af te pakken en hij weet hier van.
 
Hi Dennis! Ik heb er onlangs zelf eentje gebouwd, erg leuk om te doen :). Parts kan je tegenwoordig zonder verzendkosten gewoon bij mouser bestellen, de printjes heb ik op basis van de bestanden van Bryan bij seeedstudio besteld. Ik heb nog een aantal printjes over, die je indien gewenst tegen kostprijs over mag nemen!

Update: zie nu dat jij ook de persoon was die mij gemaild had, was even in de war. Die heb ik ook beantwoord!

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan