BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2018 ?BBQ Breakfast?

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Het thema voor deze fotowedstrijd is "BBQ Breakfast", gekozen door de winnaar van de vorige wedstrijd Lin.

Dus een foto van een ontbijtje uit de buitenkeuken,een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje.
Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af.


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-01-2018 middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt  met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje    bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.

De te winnen prijs is ook deze maand een waardebon van Vuur en Rook, beschikbaar gesteld door vuurenrook.nl

Succes!
 
Succes allemaal! Ik ben nu al benieuwd naar alle ontbijtjes!
 
Leuk thema
 
Leuk ga kijken of ik wat kan bedenken en wanneer ik dat kan doen  :)
 
Ceriel zei:
picosuma zei:
Leuk ga kijken of ik wat kan bedenken en wanneer ik dat kan doen  :)
?s Ochtends?  :))

Mag het niet s'avonds  :) bedoelde welke dag  ;)

Maar als je in ploegen zit ( ik gelukkig niet meer ) dan zou het ontbijt s'avonds kunnen wezen  :D
 
Hola BBQ-Compadres!

Hier mijn inzending voor de maandelijkse Fotowedstrijd:

94LfEeo.jpg


Draadje staat hier: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=18743.0
 
Hier is mijn draadje

44b1e663236086de47843f9b88b9ada8.jpg
 
Mooi inzendingen deze keer om uit te kiezen, gaat nog lastig worden. Ga dan maar voor de inzending zonder ei :D
 
KamadoNovice zei:
Mooi inzendingen deze keer om uit te kiezen, gaat nog lastig worden. Ga dan maar voor de inzending zonder ei :D

Makkelijk kiezen dan, zijn er niet zo veel van. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan