BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd juli/augustus 2017 "Zeediertjes"

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Het nieuwe onderwerp voor de fotowedstrijd is "Zeediertjes" gekozen door de winnaar van de wedstrijd van juni, toet007.

Dus een foto van of met iets uit het (zee)water in de hoofdrol, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje.
Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af.


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-8-2017 middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt  met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.

De te winnen prijs wordt weer beschikbaar gesteld door vuurenrook.nl

Succes!
 
Helaas loopt het nog niet storm. Nu voel ik me bijna gedwongen om de dorade uit de diepvries te halen. Nu nog bedenken wat ik er mee ga doen.............
 
Bonnie f zei:
Helaas loopt het nog niet storm. Nu voel ik me bijna gedwongen om de dorade uit de diepvries te halen. Nu nog bedenken wat ik er mee ga doen.............
Vakantietijd, komkommertijd....

Zeekomkommer? :p
 
Ceriel zei:
Bonnie f zei:
Helaas loopt het nog niet storm. Nu voel ik me bijna gedwongen om de dorade uit de diepvries te halen. Nu nog bedenken wat ik er mee ga doen.............
Vakantietijd, komkommertijd....

Zeekomkommer? :p

Vandaag alle zeedieren weer bij zandvoort in de zee gegooid.......
 
Ceriel zei:
Bonnie f zei:
Helaas loopt het nog niet storm. Nu voel ik me bijna gedwongen om de dorade uit de diepvries te halen. Nu nog bedenken wat ik er mee ga doen.............
Vakantietijd, komkommertijd....

Zeekomkommer?
Ik zeg: geef t goede voorbeeld. Ben echt benieuwd naar een recept met zeekomkommer!!!!
 
Gezien het aantal inzendingen tot nu toe (  :-/ :-/ ), gaan we de inzendtermijn met een maand verlengen.
 
Mooi. Ik gooi de dorade wrs komend weekend op het vuur. En ik schop gewoon het topic af en toe omhoog.
 
had een leuk visje besteld bij de visboer, weekje later zei hij niet voorradig, in Utrecht zag ik er genoeg op de markt maar ja als je wat besteld hebt haal je het ook op bij de visboer waar je het besteld hebt  :(
 
Bonnie f zei:
Mooi. Ik gooi de dorade wrs komend weekend op het vuur. En ik schop gewoon het topic af en toe omhoog.
De fotowedstrijd is vastgezet, dus 'omhoog schoppen' is niet nodig hoor.
Trouwens, de wedstrijd loopt 2 maanden, dus tot 31-08, geeft even tijd wat moois te verzinnen en te maken (en te wachten op goede belichting door onze grote vriend de zon). Ik haak nog aan!
 
Doodzonde..... er is zoveel moois om te bbq denk aan hele zeebaarzen, zalmforel, poon, dorade...zalm.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Iemand moet de eerste zijn...

oQE9m7p.jpg


Gemaakt voor de Steven&Me van afgelopen juni:

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=17348.0
 
Sander72 zei:
Ceriel zei:

Beste Ceriel, kan het zijn dat je een foutje maakt bij je verwijzing naar het draadje? Die koppeling lijkt niet te werken.
Overigens heb ik via jouw profiel en je inzendingen het draadje wel gevonden hoor, maar de link lijkt niet te werken.
Dank je Sander. Link aangepast. Verwees naar het resultatendraadje, maar deze heb ik samengevoegd met de Steven&Me opdracht van juni...
 
Terug
Bovenaan Onderaan