BasBQ
Beef en Steak

De volgende BBQ addict meld zich aan

Dennis70

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo allemaal,

Het begint allemaal met toegeven... ja, ik ben verslaafd aan de BBQ. Zomer, winter, maakt niet uit. Ik ben wel wat gevoeliger voor regen maar als het weer het even toelaat staat hij weer aan.
Ik ben Dennis v/d Wulp, 48 en heb na jaren trouwe dienst, mijn Weber eitje tot zijn laatste snik gebruikt en uiteindelijk moeten vervangen. Anderhalf jaar geleden heb ik gekozen voor een Bastard Kamado omdat de low and slow daar toch wat makkelijker op is.
Inmiddels heb ik ontdekt dat de bastard geen enkel probleem heeft om van "low and slow" naar "high and fast" te gaan. Andersom duurt wat langer :)

Ook heb ik een mini kamado gekocht om op vakantie mee te nemen. Helaas is at de laatste vakantie niet gelukt en stond hij nog te wachten onder de overkapping.... dat was wel even afkicken...  ik wilde wel anderhalf uur terugrijden maar mijn reisgenoten hadden daar een ander idee over....

Ik hou er van om zoveel mogelijk kleine gerechten voor te bereiden en alvast iets op de BBQ te hebben staan als ik gasten krijg. Stap voor stap maak ik dan de gerechten welke ik uiteraard zal delen hier. Ik moet toegeven dat ik ook al weer nieuwe idee?n (recepten en tips) hier heb gezien waarvoor ik mijn medegenoten dan ook hartelijk dank.

Ik wens u allen veel BBQ plezier!!

Dennis


 
Welkom hier Dennis!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Dennis,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom, Dennis!
 
Welkom hier Dennis.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan