BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen + uitdaging

Peter Hopmans

Tondelzoeker
Berichten
1
Dag allemaal,
Mijn naam is Peter Hopmans. Na lang te hebben getwijfeld heb ik afgelopen zaterdag een super BBQ gekocht. Een Bastard Large model 2019. Een prachtig apparaat die ik met veel enthoisiasme met mijn buurman in elkaar heb gezet. Eigelijk wil ik hem vandaag gaan inwijden maar loop tegen de volgende situatie aan. Het viel mij op dat het rooster aan een zijde circa 2cm hoger staat dan aan de ander zijde. Aan de ene zijde ligt die min of meer gelijk met de rand van Bastard en de andere kant bijna 2 cm hoger. Na alles opgemeten hebben, blijkt daadwerkelijk het keramiek niet gelijk te zijn. Dit lijkt mij niet de bedoeling. Wie helpt mij Pinkstermaandag door en kan mij hierover adviseren? Is dit een verschijnsel wat inherent is aan het bakproces van keramiek of toch wel een fout waar ik mee terug moet. En wel of niet al te gebruiken vandaag?
Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de terugkoppeling.
Peter
 
Welkom hier Peter!
Klinkt apart, wellicht kun je een paar fotootjes plaatsen?
 
Het zullen startproblemen zijn, maar hoe voeg ik een foto toe? Als ik op icoon 'voeg afbeelding toe' dan plakt die {img} in dit kader.
 
Hoi Peter,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Vervelend, maar vandaag gaat het niet lukken je Kamado op juiste wijze te gebruiken op basis van je beschrijving.

Op de site van The Basterd heb je vast al je Kamado geregistreerd tbv 20jaar garantie op de keramiek. Hier kan je ook je klacht melden in je account met wat foto's. Hoe vervelend ook.

PS: vraag (v.a.10:00) naar Mick voor als je dinsdag gaat bellen.
 
Peter welkom. Gewoon even contact opnemen met de leverancier.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Peter,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom bij het genootschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan