BasBQ
Beef en Steak

Ook even voorstellen...Henk

HenkMartin

Tondelzoeker
Berichten
1
Via een oude collega en fanatieke bbq fan attend gemaakt op deze site.

Even kort...13 jaar geleden een dikke Australian Beefeater aangeschaft die prima dienst heeft gedaan.  Zeker voor grotere groepen, maar......op gas. En dat is toch echt ?anders?.

Na kennis gemaakt te hebben met wat voedsel op een kemado en wat kijken en evalueren ( plus twijfel in den beginne ) toch vandaag overgegaan tot de aanschaf van de nieuwste Black Bastard Large Urban met wat extra?s.  Ik zal nog aardig wat moeten leren vanzelfsprekend en lees ( lurk ) dus eerst nu nog wat op dit forum, maar dat zal naar verwachting veranderen. Nu nog even wachten op de levering.

Allemaal : veel BBQ plezier.

Groet, Henk
 
Henk, welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier met je nieuwe bbq.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier Henk!
 
Hoi Henk,
welkom bij het Genootschap
 
Hoi Henk,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.
 
Welkom Henk, veel leesplezier hier.
 
Dank allen voor jullie welkom.  Nu nog even wachten op de levering van de Bastard.  Groet, Henk
 
Nogmaals dank voor het welkom, maar helaas laat The Bastard op zich wachten ivm levertijd.  The Bastard zelf heeft voorraad, maar de betreffende officiele dealer wordt ?in de steek gelaten? ( mijn woorden )....en een toegezegde levering wordt niet waargemaakt, maar zeer fors in de tijd verplaatst.
 
HenkMartin zei:
Nogmaals dank voor het welkom, maar helaas laat The Bastard op zich wachten ivm levertijd.  The Bastard zelf heeft voorraad, maar de betreffende officiele dealer wordt ?in de steek gelaten? ( mijn woorden )....en een toegezegde levering wordt niet waargemaakt, maar zeer fors in de tijd verplaatst.

Zonde, een andere leverancier een optie? De handjes moeten toch wel flink jeuken nu?
 
Handjes jeuken inderdaad .....  :p.....maar hier blijft de leverancier ( iets met The Bastard ...) wat in gebreke. Nogal wat.... helaas.  De dealer is in dit geval zeer supportive en valt niets te verwijten.
 
Welkom Henk, veel BBQ plezier.
 
Eindelijk, hij is dan geleverd.  Vandaag even onderstel monteren en dan de bastard erin tillen. Vervolgens maar eens ?inbranden?.  More to come .....
 
Van harte welkom!
Veel plezier met je nieuwe Bastard! B-)
 
Wel....alles vandaag in gereedheid gebracht voor de poging ?beer canned chicken?.  Zalige rub erop, verder ook gember, peper, kefir lime en citroengras.  Smullen maar.....even kijken of ik een foto kan opladen.  Groet en veel BBQ plezier.  Henk
 
Daar zoeken we dan later naar. Kan het opladen van foto?s niet zo 123 vinden.  Afwassen en afpilsen dan maar.
 
Probeer anders de app 'tapatalk' eens. Daar kun je heel eenvoudig fotos mee plaatsen ;)
 
09e77339100415578002d3110291a4ad.jpg




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan