BasBQ
Beef en Steak

Newbie

Bartjeh

Tondelzoeker
Berichten
1
Goeiemorgen, ik ben Bart en woonachtig in Belgi?, op 3 km van de grens met Zeeuws Vlaanderen. Ik heb al veel gelezen, want ik wil meer dan het gewone grillen op de BBQ. Echter heb ik nog geen ervaring, noch een goede BBQ.
Vandaar ik eraan denk eerst en vooral een workshop te volgen, zodat ik ze keuze kan maken voor een goede BBQ.

Groetjes

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier Bart!
 
Welkom Bart
 
Bart, welkom bij de club en succes bij je zoektocht.
 
Welkom hier Bart :)
 
Hoi Bart,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Ik zou je aankoop niet te lang uitstellen. Achteraf ga je zeggen, dat had ik eerder moeten doen maar ook dan pas kom je erachter wat je echt mist hetgeen je triggert naar een BBQ opzoek te gaan die je gemis vervult.

Ik durf je een Weber Touch 22,5" (57cm) aan te bevelen, hier kan je de eerste jaren prima op vooruit en lekker mee experimenteren. Ook wel tweedehands te verkrijgen.
 
Bartjeh zei:
Goeiemorgen, ik ben Bart en woonachtig in Belgi?, op 3 km van de grens met Zeeuws Vlaanderen. Ik heb al veel gelezen, want ik wil meer dan het gewone grillen op de BBQ. Echter heb ik nog geen ervaring, noch een goede BBQ.
Vandaar ik eraan denk eerst en vooral een workshop te volgen, zodat ik ze keuze kan maken voor een goede BBQ.

Groetjes

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Hoi Bart,
Welkom bij het Genootschap
Veel lezen hier en veel vragen dan komt het allemaal wel goed ;)
 
Het is de master touch geworden. Stond/staat in de promo bij de karwei

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan