BasBQ
Beef en Steak

Carlos Wiesemann stelt zich voor

W

wieseman

Gast
Hallo allemaal,

Hiermee ga ik mij voorstellen.
Mijn naam is Carlos Wiesemann, ben 56 jaar, ben getrouwd, heb een dochter van 22 jaar (of zoiets  ;))) en een Golden Retriever Floyd genaamd.
We wonen in Noord Holland te Hoorn.

We zijn al een aantal in het bezit van een Weber 57 cm. En zo'n jaar of 2 geleden was ik het ontzettend beu om elke keer weer het zelfde te doen op BBQ, namelijk de hamburgers, satetjes, kippen pootjes, etc. Toen kwam ik op internet de term low & slow tegen. Na wat experimenten lukte het mij iets fatsoenlijks van de bbq te krijgen, wat ook nog eens smaakvol was.
Als voorbeeld spare ribs, puled pork, paella (ook erg lekker van de BBQ).

Sinds begin dit jaar loop ik rond met het idee om een kamado te kopen.
Vorige week kwam ik iemand tegen die een Groen Ei bezit en wat hij er allemaal meedoet. Bijvoorbeeld afgelopen Kerst een kalken 12 uur low & slow garen, en de kalkoen was een groot succes. Dat werd beaamd door verschillende mensen.
Ik werd hier zo enthousiast van, dat ik zelfs de minister van financi?n (mijn vrouw  #:-S) heb weten te overtuigen om zo'n ding te kopen.

Voor de kamado wil ik dan wel een tafel maken, met werkruimte. En op de zoektocht naar bouwtekeningen, voorbeelden, etc ben ik Het BBQ Genootschap tegengekomen.

Als er nog vragen en/of opmerkingen zijn, laat het mij weten.

Ik ben van plan om de vorderingen van de zoektocht en laten de bouw van de kamado tafel cq meubel met jullie te delen.
Uiteraard zijn tips in welke vorm dan ook van harte welkom.

Natuurlijk zal ik ook foto's van gerechten op het forum plaatsen.

Groet
Carlos


PS Ik zou graag al wat foto's van gerechten willen posten, maar heb nog geen idee hoe dit werkt. Dus later.

 
Carlos, welkom op het Genootschap.

Uitleg over het plaatsen van foto?s staat in een draadje in het huishoudelijk deel. Heb zo niet 123 de link, sorry.
 
Welkom op het BBQgenootschap.
 
Welkom Carlos!

Op https://postimages.org

Kun je makkelijk een account aanmaken en foto's uploaden. Je kan dan zelfs de resolutie aan laten passen.

Als je via je mobiele telefoon inlogt kun je direct vanuit je mobiel uploaden.

Succes en nogmaals welkom!
 
Hoi Carlos,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom hier Carlos en veel plezier op het forum  :)
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Foxtrot86 zei:
Welkom Carlos!

Op https://postimages.org

Kun je makkelijk een account aanmaken en foto's uploaden. Je kan dan zelfs de resolutie aan laten passen.

Als je via je mobiele telefoon inlogt kun je direct vanuit je mobiel uploaden.

Succes en nogmaals welkom!

Hallo Foxtrot86,

Bedankt vor de tip. Ik ga er zeker naar kijken.

Groet
Carlos

 
picosuma zei:
Welkom hier Carlos en veel plezier op het forum  :)

Hallo picosuma,

Bedankt.

Ik denk dat zeker veel plezier op het forum ga beleven.

Groet
Carlos

 
Terug
Bovenaan Onderaan