BasBQ
Beef en Steak

Ervaring Firemaster houtskool

Helemaal geen reactie gehad zie ik Hari-Bo, ik zit ook te kijken wat ik nu voor houtskool ga bestellen en kwam deze ook tegen. Zelf inmiddels ervaring er mee? Of iemand anders natuurlijk?
 
Klopt, ik heb deze ook nog niet geprobeerd. En andere ook niet zo te lezen.
 

Vrijevogel

Tondelzoeker
Berichten
6
Hallo, ben nieuw hier op het forum en zag jullie vraag. Ik gebruik al 1,5 jr firemaster houtskool, naast alle andere geprobeerde zoals oa dammers, grill guru, peko, black ranch. Ben ik toch op deze blijven hangen.
prijs is goed bij 3 zakken gratis verzending. Mooie grote stukken doorgaans geen tot weinig gruis.
het is wel erg hard dus wat lastiger aansteken, maar als je het gewend bent prima brand erg lang geeft weinig tot geen as.
hou voorlopig zeker deze aan. Wil wel her en der nog wat proberen , ben o.a nu benieuwd naar de mangrove houtskool van grill totaal( uiteraard ook om de prijs) er gaat hier redelijk wat door namelijk.
 
Klinkt interessant. Wellicht een keer proberen. Ik ben alleen huiverig voor het verzenden van houtskool. Het liefst haal ik deze zelf op maar Heemskerk is niet echt in de buurt.
 
Het word netjes in stevige kartonnen dozen verpakt. Tot op heden geen problemen mee gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Terug
Bovenaan Onderaan