BasBQ
Beef en Steak

Flame boss 300 of CyberQ

 

Dbt

Tondelzoeker
Berichten
6
Forumleden,

voor mijn wsm 57 ben ik op zoek naar een nieuwe controller. Ik had een CAC-controller maar na wat sparen wil ik toch naar een compleet model met Wifi.
Ik was zo goed als overtuigd van de Flame Boss 300 (die toch 100 euro goedkoper is) dan de CyberQ (met gelijkaardige specificaties).
Gisteren las ik wat berichten omtrent de server van Flame Boss die het al eens laat afweten of de app die niet goed werkt. Van de CyberQ vind ik minder van die problemen. Ik weet foutloos bestaat niet.
Zijn er mensen met expliciete positieve of negatieve ervaringen van een van deze modellen?
Redenen waarom wel of niet voor het ene model te kiezen?
Ik vind enkel dat de Flame boss een mooiere aansluiting heeft op de Wsm dan de CyberQ waar je de gaatjes nog moet afplakken.

Alvast bedankt
DBT
 
Hoi,

Als.je toch wat geld gaat uit geven, kijk dan eens naar de fireboard...ik heb deze regelaar nu een maand...werkt fantastisch, zowel met app als in de cloud...pid regeling werkt super.

Groet jeroen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
jeroenrd zei:
Als.je toch wat geld gaat uit geven, kijk dan eens naar de fireboard...ik heb deze regelaar nu een maand...werkt fantastisch, zowel met app als in de cloud...pid regeling werkt super.
+1
Ik gebruik de Fireboard ook op een WSM, bij de FireBoard fan zul je ook 3 gaatjes af moeten plakken
 
Ceriel zei:
jeroenrd zei:
Als.je toch wat geld gaat uit geven, kijk dan eens naar de fireboard...ik heb deze regelaar nu een maand...werkt fantastisch, zowel met app als in de cloud...pid regeling werkt super.
+1
Ik gebruik de Fireboard ook op een WSM, bij de FireBoard fan zul je ook 3 gaatjes af moeten plakken

Fireboard viel in eerste instantie af omdat ze nog niet lang bestaan en dus nog geen autoriteit zijn maar ik kan me vergissen. Als ze ophouden te bestaan is het moeilijk om nog onderdelen te vinden.
In tweede instantie lijken hier weinig accesoires voor handen voor verschillende soorten BBQ's al ben ik niet van plan meteen nog veel andere BBQ's te kopen.
Mss moet ik hem toch maar weer in overweging nemen maar dat maakt de keuze enkel moeilijker :)
 
Hoi,

Wat ik gedaan heb is de fireboard met guru fan en adapter gekocht. Kan je deze gelijk op je wsm monteren. Elke andere 12 v fan kan er overigens op aan gesloten worden.

Jeroen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Dbt zei:
Forumleden,

voor mijn wsm 57 ben ik op zoek naar een nieuwe controller. Ik had een CAC-controller maar na wat sparen wil ik toch naar een compleet model met Wifi.
Ik was zo goed als overtuigd van de Flame Boss 300 (die toch 100 euro goedkoper is) dan de CyberQ (met gelijkaardige specificaties).
Gisteren las ik wat berichten omtrent de server van Flame Boss die het al eens laat afweten of de app die niet goed werkt. Van de CyberQ vind ik minder van die problemen. Ik weet foutloos bestaat niet.
Zijn er mensen met expliciete positieve of negatieve ervaringen van een van deze modellen?
Redenen waarom wel of niet voor het ene model te kiezen?
Ik vind enkel dat de Flame boss een mooiere aansluiting heeft op de Wsm dan de CyberQ waar je de gaatjes nog moet afplakken.

Alvast bedankt
DBT

Ik gebruik zelf sinds een jaar de Flame Boss 300 tot volledige tevredenheid, maar heb geen ervaring met een ander waardoor ik niet kan vergelijken. Hij sluit mooi op mijn WSM aan (47, niet de 57). Instellen gaat makkelijk, de app vind ik fijn werken en door de Wi-Fi kan ik m 'overal' volgen en bijstellen indien nodig.

Succes met het maken van een keuze!
 
Terug
Bovenaan Onderaan