BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Bacon_Love

Tondelzoeker
Berichten
6
Hallo,
Ben al een tijdje bezig.
Ooit 13 jaar geleden begonnen met een WGA, hierna een otp 47 tegen advies van vrienden...deze na een tijdje toch ingeruild voor een 57 otp.
Steeds vaker de Q aan en dan sta je ineens in de regen onder een parasolletje....dat kan anders denk je dan ;)

Dus er kwam een overkapping de 57 ging in een tafel en daarna kwam er een 47 wsm bij.

Tijdje terug voor de gein dat kleine keramieke ding bij de action gekocht en een hoop lol gehad om een PP en een kippie te maken.
Toen kwam de aanbieding van de Appie, dus op een zondagochtend vroeg dat ding online besteld en de kleine kamado ging met een vriend mee naar huis.

Heb net als bij de vorige zelf een platesetter in elkaar geflanst en van de week de eerste PP gemaakt.

Ik vind het leuk om nieuwe dingen te proberen (vooral met bacon) en om zelf rubjes te mengen een bbq sausjes uit te vogelen.
Niet alles is even lekker maar al doende leer je.

Al met al wordt deze uit de hand gelopen hobby volgens mij door mijn directe omgeving wel gewaardeerd.

Groet'n Mies

Als laatste aanwinst is er nu een Grizzly Grill large bijgekomen, lijkt op het gevolg van een romance van een Grill Guru Classic en de Elite ;-)
 
Laatst bewerkt:
Welkom Mies, Veel bbq plezier! We zijn hier ook gek op bacon dus dat zit helemaal goed.
 
Hoi Mies,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Qua Bacon zou ik dit forum ff goed in de gaten houden. Er staat een jaarlijks terugkerend evenement te gebeuren met bacon, 31 augustus heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Voor die tijd vast meer daarover.
 
Welkom hier Mies!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Mies, al lekker bezig zie ik. Veel plezier.
 
Who doesn't like a slice of bacon?

Welkom!
 
Hoi Mies,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan