BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Bat Diver

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo,
Mijn naam is  Rob A.K.A  Bat Diver en kom uit ?s-Hertogenbosch.
De keuzen van mijn nick name heeft te maken met mijn grote hobby duik.

Sinds kort ben ik in het bezit van een WGA houtskool,de reden waarom ik een WGA heb gekozen is redelijk simpel. Weber staat (bij leken zo als is) voor kwaliteit. En daar komt ook nog plaats gebrek bij,heb namelijk alleen een balkon.

In eerste instantie zou ik hem alleen gaan gebruiken voor wat sat? en speklappen. Maar na dat een vriend me uitnodigde voor een Weber basis cursus(helaas zonder WGA). zag ik dat je veel meer kan met een BBQ.

Ik heb geleerd dat temp.heel belangrijk is, maar er zit geen thermometer op een WGA.

Daarom wat op youtube gekeken en daar wat interessante modificatie mogelijkheden gezien.
Zo als het monteren van een thermometer en handvaten op de rookgaten in het deksel.
Het laatste is al aangepast,het is nu nog wachten op de thermometer deze is in bestelling.

Ik zal geen top chef te worden maar ik hoop hier wat T&T?s te vinden en dan met namen voor de WGA.
Om lekker dingen te maken voor familie en vrienden.

Groet, Rob
 
Hoi Rob,
welkom bij het Genootschap.
Voor een kleine BBQ is de WGA echt een top keuze!
 
Welkom hier Rob!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier Rob. Veel plezier met je WGA zeker een fantastische BBQ die elke vakantie met mij mee gaat.
 
Hoi Rob,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op.

Als er ??n BBQ is waarmee de kans het groot is, als eerste onder water te BBQ-EN, is het je WGA. Dus wie weet een uitdaging om deze twee hobby's te verenigen.
 
Marcel zei:
Hoi Rob,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op.

Als er ??n BBQ is waarmee de kans het groot is, als eerste onder water te BBQ-EN, is het je WGA. Dus wie weet een uitdaging om deze twee hobby's te verenigen.

Haha als dat is zou kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan