BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen nummer

pepijn

Sprokkelaar
Berichten
25
Beste Allen,

Mijn naam is Pepijn, al jaren een BBQ fanaat. Ik bak 385 365 dagen per jaar (niet iedere dag maar je snapt wat ik bedoel).

Het meeste maak ik klaar op mijn Extra Large Kamado, met verschillende soorten houtskool en verrijkt met eigen kruiden in het vuur. Hier en daar een rook pellet erbij en vooral erg mooie gerechten maken.

Mijn passie ligt vooral in mooi vlees (gelukkig heeft een goede vriend van me een scharrelslagerij in Son en Breugel), hierdoor kan ik fijn experimenteren met mooie stukken vlees. Mijn 2e passie is pizza, en deze ook van het ei. De receptuur hier van zijn vanuit mijn familie ontstaan en hebben een unieke en authentieke smaak. De combinatie met de kamado en de juiste houtskool resulteert in schitterende culinaire pizza (hier open ik binnenkort een Youtube kanaal over).

Sinds 2 jaar geleden ben ik met een vriend begonnen met dry agen, na zelf kasten te bouwen en andere (heel gelaagde) experimenten, zijn we uiteindelijk aan de slag gegaan met dry aging zakken en hebben we hier ook een online winkel in.

Oh en ik ben vader van 2 kleine kinderen (1 en 4 jaar) die een sterke voorkeur hebben voor mals gebarbecued vlees

Dit was mijn voorstelrondje, fijne hemelsvaart

Pepijn
 
Is jouw jaar 385 dagen per jaar  :-O, Welkom op het forum.  :)
 
Hoi Pepijn,
welkom bij het Genootschap
 
Hoi Pepijn,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier Pepijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan