BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal

PLM

Tondelzoeker
Berichten
6
Hallo,gaarne stel ik me even voor.Ik ben woonachtig in Panningen en heb sinds een paar maanden een buitenkeuken gemaakt onder mijn overkapping.Ik heb de buitenkeuken zelf gemaakt van voornamelijk gebruikt hout,ben vrij handig met hout en stenen.Ik heb lang getwijfeld tussen een Kamado of een gas barbeque,maar heb uiteindelijk gekozen voor een Napoleon inbouw barbeque,de Lex 485 .De barbeque vind ik echt een prachtig model.Hiervoor heb ik altijd een verrijdbare Patton barbeque gehad die ik s'winters altijd binnen heb gezet.Maar nu wil ik ook in de winter de barbeque gaan gebruiken,omdat ik de overkapping in het najaar helemaal dicht kan maken met houten schotten en een schuifdeur.Gaarne zou ik foto's van mijn barbeque en overkapping plaatsen,maar ik moet nog uitzoeken hoe dat moet.Heeft iemand hier advies over.Groetjes,Per
 
Welkom hier Per!

Wanneer je op je telefoon de app 'tapatalk' gebruikt, werkt dat heel eenvoudig met foto's
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Bedankt.
916060c91460504c535f0576188ea2f4.jpg
b425b12cd44e48f136a170867b4b9186.jpg
d279ca7592100806d29aae92e43380f5.jpg
ba582da1f9322aa0273fe9740772eef7.jpg
ee7db8f6ead3dc2169707a17d54597fb.jpg
 
Per, welkom bij de club. Je hebt een hele mooie buitenkeuken gemaakt. Kan goed door als Mancave.
 
Dat klopt,het is ook meer beide.Ik heb een hele mooie buitenruimte gecre?erd die in de zomer open kan en in de winter helemaal dicht.Is zo gezellig om in de winter buiten te zitten.Hou alle feestjes dan ook hier.
 
Welkom hier Per  :)
 
Hoi Per,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Wat een geweldige buitenleven accommodatie heb je gemaakt zeg.
 
Hoi Per,
Welkom bij het Genootschap
Geweldige buitenkeuken heb je.
 
Welkom Per, mooie keuken of je het nog echt buiten kunt noemen???????? ;) ;)
 
Het blijft buiten,zeker in de zomer,dan is het open.In de winter heb je ook zeker het buitengevoel,is heel anders dan binnen zitten,veel gezelliger.
 
Super voor elkaar hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan