BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd "Easy Peasy Japanese"

Wie heeft het onderwerp van deze maand "Easy Peasy Japanese" het mooist, origineelst of best in beel


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Sander72:

pbG1nBB.jpg


Jet:

L3Wg4WM.jpg


McPeet:

HQqrNNQ.jpg


Marcus:

540.jpg
 
En gestemd. Jammer dat er maar 4 inzendingen zijn in 2 maanden tijd, maar het niveau is weer indrukwekkend, erg inspirerend!
 
En gestemd mooie foto's en gerechten  :)
 
Gestemd.
Ben wederom verbaasd van het niveau van de foto's.
Complimenten voor alle inzenders. Je moet het maar kunnen, zulke prachtige foto's maken.
 
Ook gestemd. Erg mooie foto's inderdaad. Om het nog maar niet te hebben over de creativiteit ;)
 
Mijn goede daad gedaan voor dit jaar, kan ik voor de rest van het jaar op teren nu  :)

Mac
 
Sander72 zei:
En gestemd. Jammer dat er maar 4 inzendingen zijn in 2 maanden tijd, maar het niveau is weer indrukwekkend, erg inspirerend!

Laten we hopen dat het de feestdagen zijn  ;)

Zag ik nou goed dat jij eerst een andere foto had geplaatst McPeet?
 
Marcus zei:
Sander72 zei:
En gestemd. Jammer dat er maar 4 inzendingen zijn in 2 maanden tijd, maar het niveau is weer indrukwekkend, erg inspirerend!

Laten we hopen dat het de feestdagen zijn  ;)

Zag ik nou goed dat jij eerst een andere foto had geplaatst McPeet?
Klopt, hier in Oostenrijk heel langzaam internet, zag pas later dat de verkeerde foto was geplaatst.
 
Wat een schitterend lekkere inzendingen.....echt heel erg gaaf werk!!!!
Pfff...lastig...lastig.....maar toch gekozen  :)
 
Prachtige inzendingen, hulde voor de deelnemers!
Ik heb gestemd!
 
Lastig kiezen deze keer maar gestemd. :-?
 
Complimenten aan de creaties! Keuze is lastig, gestemd voor de inzending die er in mijn ogen het meest Japans uitziet :)
 
Foxtrot86 zei:
Gestemd! Mijn goede voornemen voor dit jaar, meer bbq en hopelijk daarbij ook een hieraan mee doen!

Doen Foxtrot... Super Leuk!
 
McPeet zei:
Sander72 zei:
Foxtrot86 zei:
Gestemd! Mijn goede voornemen voor dit jaar, meer bbq en hopelijk daarbij ook een hieraan mee doen!

Doen Foxtrot... Super Leuk!
+1

+2 meer bbq-en in een jaar is altijd goed :) maar meedoen aan de fotowedstrijd is echt heel leuk :) ik heb ook lang gedacht................zal ik hier aan meedoen maar ik vind het super om te zien hoe iedere deelnemer zijn/haar eigen invulling geeft aan de opdracht.
 
Jet zei:
+2 meer bbq-en in een jaar is altijd goed :) maar meedoen aan de fotowedstrijd is echt heel leuk :) ik heb ook lang gedacht................zal ik hier aan meedoen maar ik vind het super om te zien hoe iedere deelnemer zijn/haar eigen invulling geeft aan de opdracht.

En je wordt nog eens uitgedaagd om dingen te maken waar je normaal niet zo snel aan denkt!
 
Marcus,

Van harte gefeliciteerd <:p <:p <:p <:p
 
Terug
Bovenaan Onderaan