BasBQ
Beef en Steak

Handboek worstmaken Bedrijfsschap Slagersbedrijf.

Ik had het al maar anderen zullen er ook blij mee zijn.
 
Thanks! Weer wat leesvoer voor erbij :)
 
Heb in mijn eerste post deel 3 t/m/7 ook toegevoegd.
Kan iedereen de verzameling compleet maken.
 
bedankt voor het delen Bert
 
Bert, super bedankt voor het delen! Dat wordt weer lezen en proberen. Weer een aanslag op de toch al schaarse vrije tijd  :D
 
Hahahaha, die Bert, zet weer een hoop leden aan het werk, hahahaha
 
Bert, heb je ze allemaal al eens gemaakt?
 
Je had hem inderdaad al eens eerder geplaatst, maar toch bedankt want ik denk dat je er een hoop mensen blij mee maakt.
 
Boel0037 zei:
Bert, heb je ze allemaal al eens gemaakt?
Ondanks dat ik nu ongeveer 33 jaar dit werk doe heb ik ze zeker niet allemaal gemaakt. Ik zou zelfs niet kunnen zeggen hoeveel ik er wel gemaakt hebt.
Ben de tel onderhand kwijt. Maar er staan er wel in die ik zeker nog ga maken als ik niet meer hoef te werken. :)
 
Ben me sinds kort aan het ori?nteren op het gebied van charcuterie. Ik word met de dag enthousiaster. Heb deze week 3 mooie e-boeken over charcuterie op de kop getikt (The new charcuterie cookbook van Jamie Bissonnette, Charcuterie the craft of smoking, salting and curing van Michael Ruhlman en Charcuterie sausages/pates/accompaniments van Fritz Sonnenschmidt). Dit is dus een hele welkome aanvulling op mijn kleine collectie.
Bedankt!
 
Super bedankt, nu moet ik binnenkort maar eens een worst workshop gaan volgen :)
 
christiansiegers zei:
Super bedankt, nu moet ik binnenkort maar eens een worst workshop gaan volgen :)
Binnenkort komen er nieuwe data bij Wild Vleesch voor open inschrijving, lijkt me erg leuk.
 
Het worstenmaken is op dit moment nog redelijk theoretisch voor mij maar dit ga ik zeker gebruiken.

Dank om dit te delen!

 
Terug
Bovenaan Onderaan