BasBQ
Beef en Steak

Thermometer voor gebruik spit

 
 

avr

Pitmaster
Berichten
918
Hallo, ik ben op zoek naar een thermometer voor gebruik met m?n spit, heeft iemand goede of slechte ervaring met de Meater bv Bluetooth bereik ?Of zijn er evt nog andere goede opties.
 
Noskos gebruikt hier de Meater. Misschien dat hij er wat meer over kan vertellen.

https://youtu.be/0oyfo0dyeWM
 
Er komt nog een uitgebreide review, maar Meater Plus is echt ideaal voor iets aan het spit. De behuizing/oplader hou je in de buurt van je barbecue, die verzorgt de langere bluetooth verbinding. Werkt perfect en de app is ook erg goed.
Geeft aan hoe lang je sessie nog gaat duren ongeveer, rusttijd etc.

ed2ba948bbc06d4f86cfd3e981e13c94.jpg
 
Zeer interessant :)
 
@noskos. Is dat dan de meater plus? Je hebt er een met 10 meter bereik en een met 50 meter bereik? Of is er maar 1 type?
 
Ik heb wel een review van de meater niet de plus variant en gebruik deze ook icm en rotisserie spit.
 
Om nog even op m?n andere vraag terug te komen, zijn er ook nog alternatieve ? Of is de meater de enige in zijn soort?
 
Ik kwam deze nog tegen via onze Chinese vrienden: https://nl.aliexpress.com/item/WGT-Digitale-Probe-Vlees-Vlees-Thermometer-Keuken-Wireless-Koken-BBQ-Voedsel-Thermometer-Bluetooth-Oven-Grill-Thermometer/32961298210.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.274e5cb3bcXCMv&s=p&algo_pvid=28efd236-bf02-4f3d-92b6-842703880557&algo_expid=28efd236-bf02-4f3d-92b6-842703880557-0&btsid=021ca59d-8c41-4825-bb61-a50da970f28d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4,searchweb201603_52

Waar zouden ze die nu toch van afgekeken hebben?  :-/. Reviews zijn ook wat wisselend.
 
Ik heb inderdaad de plus te leen en daar is het bereik goed van.
 
Je kan het bereik ook vergroten door bij de Meater een oude tablet/spartphone te plaatsen die met Bluetooth LE verbinding maakt met de meater. Dan gebruik je je tablet/smartphone als Meater Link en is de meater via het internet overal uit te lezen. Dan heb je ook geen duurdere meater plus nodig.
 
Ga dan toch maar eens voor de plus kijken, die paar tientjes extra heb ik er dan wel voor over, ga hem denk ik toch vooral icm het spit gebruiken, voor het normale werk heb ik Mn Flame Boss 500 die ook in de cloud werkt en op afstand is te regelen.
 
Hari-Bo zei:
Je kan het bereik ook vergroten door bij de Meater een oude tablet/spartphone te plaatsen...
Deze moet dan wel iOS 10.3 (iPhone en iPad) of Android 5.0 en later ondersteunen.

 
Poppoll zei:
Hari-Bo zei:
Je kan het bereik ook vergroten door bij de Meater een oude tablet/spartphone te plaatsen...
Deze moet dan wel iOS 10.3 (iPhone en iPad) of Android 5.0 en later ondersteunen.

Klopt vanaf de iPhone 5 heb je ondersteuning die is inmiddels ook 7 jaar oud, dus dat moet geen uitdaging zijn.  ;) En Android weet ik niet hoe het zit qua ondersteuning per merk etc.
 
af50ad8016bb4b247c32250192b0e87c.jpg


Het is de Meater + geworden!
 
Gaaf ding.
 
Mooi hoor veel plezier ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan