BasBQ
Beef en Steak

Beer can chicken

 
 

XJRBear

Kooltjesharker
Berichten
228
Wie kan mij de meerwaarde vertellen van de kip op een bierblik. Ik denk nl. dat dit flauwe kul is. :D
 
SilverFox zei:
Zeker!
Lang verhaal kort; ziet er leuk uit, maar er zijn veel betere methodes.
Lange versie: https://amazingribs.com/beer-can-chicken

Super dank je wel. Had dit nog niet eerder gezien/gehoord maar is wel precies zoals ik verwacht had dat het zou zijn. Het bier word namelijk nooit 100 graden dus kan niet stomen en dus niets doen aan de smaak van de kip. Nogmaals dank voor je reactie :-c
 
Het ziet er wel geweldig uit en is goed voor een mooi verhaal.
 
Frits zei:
Het ziet er wel geweldig uit en is goed voor een mooi verhaal.

I.d.d. heel leuk voor het plaatje en er zijn zelfs mensen die bij het zien van de blik kip menen de smaak van het bier te proeven.
En uiteindelijk willen we toch ook allemaal bij de Grote Drie horen. ;) :)
 
Het stickertje voor beercan chicken krijg je omdat beercan chicken voor mij en vele anderen het eerste was dat ik indirect maakte. Toen viel het kwartje dat je ook op een andere manier kan barbecue?n. Maar dat terzijde.
 
Ik vind de BCC echte fun rond de BBQ. Bij mij ook de eerste kennismaking met het ?echte? BBQen. Met kameraden lekker bier drinken en kip op de Weber ketel.
Ik maak hem nu nog regelmatig. Maar dan los op de BCC houder zonder blik. Je zou de kip kunnen pekelen in bier. Om wat bier smaak aan de kip te geven.
 
Bram zei:
Ik vind de BCC echte fun rond de BBQ. Bij mij ook de eerste kennismaking met het ?echte? BBQen. Met kameraden lekker bier drinken en kip op de Weber ketel.
Ik maak hem nu nog regelmatig. Maar dan los op de BCC houder zonder blik. Je zou de kip kunnen pekelen in bier. Om wat bier smaak aan de kip te geven.

Omdat het er zo leuk uitziet op de bbq zet ik hem ook nog wel eens op de houder, m'n biertje drink ik dan wel uit het glas, heb ik toch m'n biersmaak. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan