BasBQ
Beef en Steak

Gerookte kip aanvullen.

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.707
Vanavond de gerookte kip weer even aanvullen
Als het koud is in vacu?m en dan in de vriezer .

9b6b64a67cbc0e6a327d92ef2aa6fe75.jpg


76dc77b8a15b99cd73c679b6756d5007.jpg

Onderste klaar bovenste nog een paar graden hoger.

644157aef46681594182eef9a93fe255.jpg

Afkoelen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Goed bezig
 
Dit Is zooooo lekker.
Goed bezig
 
Lekker. Gelijk een serieuze voorraad gemaakt.
 
Bram zei:
Lekker. Gelijk een serieuze voorraad gemaakt.

Dat valt wel mee dit hebben wij gauw op hoor neem het mee op brood naar mijn werk in salades .
Deze week nog geruild voor asperges een collega heeft zelf asperges in de tuin en wij zijn daar gek op .
En hij vind gerookte kip lekker dus een win win situatie


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
picosuma zei:
Deze week nog geruild voor asperges een collega heeft zelf asperges in de tuin en wij zijn daar gek op .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Wij zijn ook enorm liefhebber van asperges. Laats voor het eerst witte asperges van de BBQ op. Insmeren met olijfolie. Dan 5min om en om direct grillen. Als ze wat dikker zijn iets langer grillen. Na het grillen ingesmeerd met truffelolie of olijfolie met Citro?n. En klaar. De smaak was fantastisch.


Maar nu weer on topic.
Ik ga het ook gewoon eens maken. Denk wel dat ik ze eerst even pekel. Met een pittige pepertje er bij. Lekker hapje voor op het werk met een BBQ touch.
 
Bram zei:
picosuma zei:
Deze week nog geruild voor asperges een collega heeft zelf asperges in de tuin en wij zijn daar gek op .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Wij zijn ook enorm liefhebber van asperges. Laats voor het eerst witte asperges van de BBQ op. Insmeren met olijfolie. Dan 5min om en om direct grillen. Als ze wat dikker zijn iets langer grillen. Na het grillen ingesmeerd met truffelolie of olijfolie met Citro?n. En klaar. De smaak was fantastisch.


Maar nu weer on topic.
Ik ga het ook gewoon eens maken. Denk wel dat ik ze eerst even pekel. Met een pittige pepertje er bij. Lekker hapje voor op het werk met een BBQ touch.

Ik doe de kip ook eerst in de pekel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan