BasBQ
Beef en Steak

Grill guru Classic compact: aanbiedingstip!

Weet niet of ik in het juist subforum zit maar ik heb zojuist bij de Hornbach een Grill guru Classic compact compleet gekocht voor ?314,10.

Hoe dan? Bij tuinartikeltotaal staat ie voor ?349 te koop. Hornbach geeft 10% extra korting met hun laatste prijsgarantie en voila!

Best ok prijs dan toch?
 
Dit lijkt mij een hele mooie deal :) bij de meeste aanbieders zag ik deze Q voor 399,- staan, alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel plezier ermee :)
 
Nice! Ik ben zelf ook opzoek naar deze Q en dit is een erg mooie deal. Is het een kwestie van aanschaffen en het laagste prijs formulier invullen? Dan rij ik vanmiddag nog even langs de Hornbach  :)
 
1d3280c2d5f7836ec217681b507a2913.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik ken de Q niet iemand hier die er iets zinnigs over kan zeggen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
paulus1972 zei:
Ik ken de Q niet iemand hier die er iets zinnigs over kan zeggen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat kan ik zeker! Ik heb deze kamado nu ongeveer 1 jaar in bezit en nog geen moment spijt van. (Baalde een beetje dat ik er 315 euries voor betaald heb en nu voor 199,00 te koop is :p)

De temperatuur blijft bij mij met de Grillguru houtskool prima op temperatuur. Het verbruik ligt lekker laag en er past voldoende houtskool in voor een Pulled pork run van 10 uurtjes(ik had een stuk van 2 kilo vandaar de relatief korte tijd). Mocht je vragen hebben over de Q stuur mij gerust een PBtje :)
 
Vragen mogen ook gewoon hier hoor. Dan leren we allemaal weer iets bij ;)
 
Wel hoe groot is ie eigenlijk? Lukt laag en langzaam ook? Kan er een kippie in?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wat zou Noskos nog moeten leren met een tuin vol hardware?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
paulus1972 zei:
Wel hoe groot is ie eigenlijk? Lukt laag en langzaam ook? Kan er een kippie in?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Het rooster is uit mijn hoofd zo'n 35CM, een maat van mij heeft het laatst gepresteerd om er 5KG aan spareribs op te smijten. Laag en langzaam gaat uitstekend. Ik heb al meermaals spareribs via de 3-2-1 methode gemaakt en na 6 uur op 110 graden heb ik nog zat houtskool over. Qua kip heb ik nog geen BCC op de Grill guru gemaakt, daar gebruik ik doorgaans mijn weber voor qua hoogte heb ik geen idee of het op de kamado past. Een spatchcock chicken past makkelijk en deze stijl vind ik persoonlijk lekkerder dan de BCC.
 
Dank dank. Ikzelf heb een saffire large maar deze guru begint steeds interessanter te worden voor erbij. 5 kilo ribs? Hoe gaaf is dat in zon klein potje? En het potje kan makkelijk mee naar binnen dat vind ik ook handig


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Maar geen heatdeflector of zie ik dat verkeerd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
paulus1972 zei:
Maar geen heatdeflector of zie ik dat verkeerd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zit er wel onder, niet te zien op de foto inderdaad.
 
Op de site van HarlemBBQ (voert ook GrillGuru) staat het volgende qua specificaties:
Gietijzeren topventilatieschijf
Handige thermometer met een roken, grillen en bakken aanduiding
RVS grillrooster met een doorsnede van 33 cm
Binnen vuurkorf en vuurring van hightech keramiek
Poeder coated onderstel met twee hard houten handvaten
Compleet met een regenhoes, plate setter en aspook
De Grill Guru Classis Compact heeft een hoogte van 60 cm en een doorsnede van 38 cm
Inclusief 5 jaar garantie op Grill Guru keramische buiten schaal
 
Lijkt mij wel een gaaf dingetje voor erbij


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Sws handig voor er bij denk ik. Ik vind het echt een ideaal formaat. Ik heb zelf een MM naast mn Large, als ik het goed heb is de MM net zo groot. Daar past, behalve 5 kg spareribs, ook prima een procureur van 2,5 kg. op. Een BCC durf ik niet te zeggen.
Mijn MM staat verreweg het vaakst aan, van de 100 keer dat ik de Q aan heb, zal dat zeker 80 keer de MM zijn.

Ben benieuwd of de accessoires van bijv. BGE ook op de GG passen. Zal toch eigenlijk gewoon moeten passen?
 
De BGE Minimax is 50cm hoog (wel zelfde diameter qua rooster). Als deze GrillGuru inderdaad de specs heeft die eerder zijn gepost, dan is hij  ongeveer dezelfde qua hoogte als de BGE small (61cm).
Maargoed, das een aanname, wellicht dat iemand dit kan bevestigen die deze GrillGuru compact al thuis heeft? ;)
 
Ik heb de aanbieding van AH ook gezien. Ik denk wel det het de kale uitvoering is. Dus de convector er niet bij. Deze zijn wel los te verkrijgen. Rond de ?40,- meende ik. Alleen even kijken of ik het er bij de directie door krijg
 
Terug
Bovenaan Onderaan