BasBQ
Beef en Steak

Voorstelrondje

HeerJelle

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo BBQ genootschap,

Ik heet Jelle en woon momenteel in Arnhem. Ben een fan van goed vlees en van zo ongeveer elke manier van koken. BBQ in het speciaal beleef ik plezier aan.

Ironisch genoeg heb ik momenteel geen BBQ meer aangezien mijn oude goedkope American smoker totaal was doorgeroest, maar ik hoop mij dan ook voor de lente weer aanbreekt te ori?nteren op een nieuw model en ook alvast een boel inspiratie op te doen voor nieuwe technieken en gerechten en dit lijkt mij daar een goede plek voor!

 
Welkom hier Jelle!
 
Hoi Jelle,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Jelle,
welkom bij het Genootschap.
Het voorjaar is doorgaans niet het juiste moment om een BBQ te kopen, dat moet je eigenlijk in het najaar doen als de BBQ's in de opruiming gaan.
Gek genoeg zijn er nog steeds mensen die denken dat BBQ-en aan een lente/zomer seizoen gebonden is. ;)
 
Welkom Jelle, genoeg kennis hier om je advies te geven over je toekomstige aankoop zodat je snel weer kunt BBQ-en.
 
Ewald zei:
Hoi Jelle,
welkom bij het Genootschap.
Het voorjaar is doorgaans niet het juiste moment om een BBQ te kopen, dat moet je eigenlijk in het najaar doen als de BBQ's in de opruiming gaan.
Gek genoeg zijn er nog steeds mensen die denken dat BBQ-en aan een lente/zomer seizoen gebonden is. ;)


Klimaat denk ik Ewald, soms is het minder prettig buiten te vertoeven.
Dan is zo'n paraplu wel even prettig maar het moet niet te lang gaan duren :D




Ik ben ook wel eens met m'n vleesje naar binnen gevlucht omdat het weer niet meezat en heel anders werd dan voorspeld.
 
Heer Jelle, welkom op het BBQ Genootschap.
 
Ewald zei:
Hoi Jelle,
welkom bij het Genootschap.
Het voorjaar is doorgaans niet het juiste moment om een BBQ te kopen, dat moet je eigenlijk in het najaar doen als de BBQ's in de opruiming gaan.
Gek genoeg zijn er nog steeds mensen die denken dat BBQ-en aan een lente/zomer seizoen gebonden is. ;)

Thanks! Het is meer dat ik recent nog even een Master heb gedaan en nu tijdelijk met mijn vriendin samenwoon in een klein flatje zonder balkon, dus als ik er nu een haal zal het brandalarm nogal vaak af gaan. Terwijl ik op zoek ben naar een betalende baan en vervolgens een huis ben ik ook op zoek naar een BBQ, en dit keer ga ik niet in de goedkoop = duurkoop val trappen maar zal ik wellicht rechtstreeks voor een Kamado gaan :D
 
Ook een hele mooie dure kamado zal wel wat rook produceren dus daar hoef je het i.i.g. niet voor te doen :D
 
Welkom hier Jelle op dit mooie forum
 
Terug
Bovenaan Onderaan