BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

DonLion

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo forumleden,

Ik ben Richard, 38 jaar en nu bijna 13 jaar in het bezit van een eigen BBQ (daarvoor actief op de BBQ van anderen). Het barbecue?n Is gestart met het bekende sateetje, hamburgertje (uit de supermarkt) en vooral veel salade en stokbrood maar nu zoek ik de uitdaging om te vernieuwen en meer te vari?ren. Ik haal meer plezier uit de uitdaging om een groot stuk vlees te bereiden of rauwe spareribs om te toveren tot ribben waarbij het vlees van het bot valt. Dit weekend gaat er weer een procureur van ongeveer 2200 gram op de BBQ om tijdens het oud&nieuw feest met de buurt een lekker broodje Pulled pork te eten.

Mijn kinderen zijn inmiddels ook fan van wat er zoal van de grill komt en ook de rest van de familie weet dat ze iets lekkers krijgen als ze komen eten. Afgelopen kerst heb ik samen met mijn zwager (ook bbq?er) een kerstdiner op de BBQ bereid en de familie verrast met een broodje van hamburger van Picanha, tartaarsaus en een chocoladekoek bereid in een cast iron skillet en dit allemaal volgens het recept van Jord Althuizen van Smokey Goodness.

Nu na jaren met veel plezier te grillen met een Weber 47 cm heb ik deze ingeruild voor een Weber 57 cm GBS die de afgelopen drie jaar dienst doet. Na verschillende workshops en demo?s gezien te hebben ben ik mij aan het ori?nteren voor een Kamado. Mijn goede voornemen voor 2019 is dan ook de aanschaf van een Kamado :) mochten er nog goede tips zijn dan hoor ik die graag ;) Ik kijk naar een Kamado met een roosterdiameter van 47 cm.

Groet en Grill,

Richard
 
Welkom!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Van harte welkom Richard!
 
Welkom hier Richard  :)
 
Hoi Richard,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom!
 
Welkom Richard,
Tja als je dan toch goede voornemens moet nemen waarom niet die van jou

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan