BasBQ
Beef en Steak

Basterd large soli

Chaplok

Tondelzoeker
Berichten
24
Het is er van gekomen, binnekort wil ik een Basterd large solo gaan aanschaffen. Zie hem geregeld voor 899 voorbij komen bij verschillende webshops (deze week kookpunt.nl)

Wat is jullie ervaring met webshops? Of doe ik er goed aan naar een echt winkel te gaan?


Verder wil ik een meubel ( +- 1.20x0.60m)van steigerbuizen gaan maken met als werkblad een keramische tegel uit mijn tuin, lijkt me prima werken.
Nu heb ik wel een paar voorbeelden gevonden maar misschien heeft hier iemand iets vergelijkbaars en wil hij/zij een leuke foto delen.

Gr Eug?ne

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Chaplok zei:
Het is er van gekomen, binnekort wil ik een Basterd large solo gaan aanschaffen. Zie hem geregeld voor 899 voorbij komen bij verschillende webshops (deze week kookpunt.nl)

Wat is jullie ervaring met webshops? Of doe ik er goed aan naar een echt winkel te gaan?


Verder wil ik een meubel ( +- 1.20x0.60m)van steigerbuizen gaan maken met als werkblad een keramische tegel uit mijn tuin, lijkt me prima werken.
Nu heb ik wel een paar voorbeelden gevonden maar misschien heeft hier iemand iets vergelijkbaars en wil hij/zij een leuke foto delen.

Gr Eug?ne

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Heb je hem al een keer in het echt gezien? Ik vind het persoonlijk altijd fijn om de verkoper in de ogen te kijken en de hand te schudden bij een deal (*die iets voorstelt qua pecunia).
Kookpunt heeft geloof ik een winkel ergens in de buurt van Rotterdam. Lijkt mij altijd fijn om terug te kunnen gaan naar de dealer mocht er iets niet goed zijn.

Maar ja, dat is alleen mijn gevoel, maar dat is het kopen van een BBQ sowieso :)
 
Kookpunt is een kookwinkel met een hele goede reputatie die al jaren in Rotterdam zit. Ik zou daar zonder aarzelen wat kopen via de webshop.
 
Gister de basterd besteld bij kookpunt, toch de complete ipv solo. Inbouwen in meubel kan al tijd nog. Vrijdag hopelijk geleverd en dan gaan we los

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Chaplok zei:
Gister de basterd besteld bij kookpunt, toch de complete ipv solo. Inbouwen in meubel kan al tijd nog. Vrijdag hopelijk geleverd en dan gaan we los

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gefeliciteerd met je aankoop. Ga je geen spijt van hebben.  :)
 
Mooie aankoop, ik ben voor dezelfde aan het kijken.
Overigens wel een flinke beslissing om toch voor de complete ipv solo te gaan; Dat scheelt een aanzienlijk bedrag in aanschaf, wat je zou kunnen steken in het maken van een meubel (ga ik doen).

Ondanks dat steigerbuizen de boel best kunnen dragen, zit ik toch meer te denken aan een flinke tafel met houten poten van minimaal 10x10cm.
En 60cm diepte is volgens mij niet diep genoeg hoor, de buitenmaat van deze kamado is al 57 en je deksel moet ook nog open kunnen. Voor mijn weber 57 zit ik nu op iets van 75cm diepte.

Dit is ongeveer wat ik voor ogen heb qua tafel;

37cXxXM.jpg


Er komt bij nog wel een 3e blad onderaan bij voor het opbergen van kratten met spullen. En wellicht nog een extra set poten in het midden, zo'n kamado weegt niet niks natuurlijk.
 
Liam zei:
Kookpunt heeft geloof ik een winkel ergens in de buurt van Rotterdam.

Grappenmaker... Heel dat Noordplein in Rotterdam is van Kookpunt man!  :D
 
Bobvt78 zei:

Is dat met een ingouwde radio-CD-speler onderin ofzo?

Overigens zou ik de kamado altijd op een tafelnest of 3 klosjes plaatsen zodat er wat lucht onderdoor kan waaien en de keramische bodem z'n hitte kwijt kan.
 
Bobvt78 zei:
Mooie aankoop, ik ben voor dezelfde aan het kijken.
Overigens wel een flinke beslissing om toch voor de complete ipv solo te gaan; Dat scheelt een aanzienlijk bedrag in aanschaf, wat je zou kunnen steken in het maken van een meubel (ga ik doen).

Ondanks dat steigerbuizen de boel best kunnen dragen, zit ik toch meer te denken aan een flinke tafel met houten poten van minimaal 10x10cm.
En 60cm diepte is volgens mij niet diep genoeg hoor, de buitenmaat van deze kamado is al 57 en je deksel moet ook nog open kunnen. Voor mijn weber 57 zit ik nu op iets van 75cm diepte.

Dit is ongeveer wat ik voor ogen heb qua tafel;

37cXxXM.jpg


Er komt bij nog wel een 3e blad onderaan bij voor het opbergen van kratten met spullen. En wellicht nog een extra set poten in het midden, zo'n kamado weegt niet niks natuurlijk.
Ja eens, wilde eigenlijk ook een tafel van steigerbuizen maken. Maar ja even geen tijd, en erger nog geen bbq. De oude is gelijk met de renovatie van onze tuin weggegaan, en om nou nog een tijd zonder bbq te zitten ging met wat ver.  Het scheelde 120 euro, vindt ik nog wel te overzien

Ben wel benieuwd naar je eind resultaat

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Sander72 zei:
Is dat met een ingouwde radio-CD-speler onderin ofzo?

Overigens zou ik de kamado altijd op een tafelnest of 3 klosjes plaatsen zodat er wat lucht onderdoor kan waaien en de keramische bodem z'n hitte kwijt kan.

Ging om de tafel, niet de kamado, da's een beetje een rare.

Ik vind het prijsverschil wel wat groter; 899 voor een solo en 1249 voor een complete, da's bij mij 350 euro ...

En inderdaad komt-ie op voetjes of een standaard die kun je er ook bij kopen;

dus deze:

keramische-voetje-tafel-kamado.jpg


of deze:

8719322166616.jpg
 
Vanmorgen is mijn basterd geleverd, helaas roept de arbeid dus vanavond ga ik lekker op het gemak de boel in elkaar zetten, mocht er dan nog tijd over zijn dan misschien al even voorzichtig de fik er in.
Morgen sowieso bbq-en
1ffdbe595ab8abc0d7c6e5f93bbd0e62.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
d710b1b382ffcc10d685dec88f8bfdbe.jpg
e77c2ec0b3bf6b74753b909b3b456025.jpg
d57e50f9a8b0ddedb13f4b1245853c2e.jpg
b0d961fc69d36ab47fbbc509dce5fd28.jpg
03bfc77b8e70cef2f51fef751a6c2385.jpg
387ceb80d3ca55c774aadcd53df55fea.jpg
67bc0e832b2591822dd9ff09ede53691.jpg
 
Bobvt78 zei:
Sander72 zei:
Is dat met een ingouwde radio-CD-speler onderin ofzo?

Overigens zou ik de kamado altijd op een tafelnest of 3 klosjes plaatsen zodat er wat lucht onderdoor kan waaien en de keramische bodem z'n hitte kwijt kan.

Ging om de tafel, niet de kamado, da's een beetje een rare.

Ik vind het prijsverschil wel wat groter; 899 voor een solo en 1249 voor een complete, da's bij mij 350 euro ...

En inderdaad komt-ie op voetjes of een standaard die kun je er ook bij kopen;

dus deze:

keramische-voetje-tafel-kamado.jpg


of deze:

8719322166616.jpg
Het prijsverschil was iets minder in mijn geval, de solo kon ik nergens meer krijgen voor 899, nu overal 999 en de complete 2019 heb ik voor 1120 bij kookpunt op de kop getikt incl wat kolen, schort en bbqboek

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Mooie deal, heel veel kookplezier ermee!
 
Het is en blijft een mooi ding zo?n ei! Als ik later groot ben koop ik er ook maar eens eentje.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mooie deal. Dat gaat mooie gerechten opleveren. Kom maar op met die foto?s
 
Terug
Bovenaan Onderaan