BasBQ
Beef en Steak

Flamous kokos briketten.

Gisteren Flamous kokos briketten gekocht bij de Colruyt in Belgi?.
Een doos van 10 kilo kost ?18,99, als je er drie of meer koopt kost een doos nog maar ?17,09.
Het zijn van die vierkanten briketten en die zijn meestal goed. Zal kijken of ik ze van de werk nog kan testen.

4923009862ba2bb81a422029841245d2.jpg
 
Is flamous niet een woord voor het vrouwelijk geslachtsorgaan!  B-)
 
MACS zei:
Is flamous niet een woord voor het vrouwelijk geslachtsorgaan!  B-)

Da's meen ik met een V maar ook ik had meteen die associatie... heel apart. Zeker als ze qua vorm zo op de oude Flamy's lijken is Flamous een beetje een schaamnaam.
 
Dankje @noskos, jij tikt hem in!!!
 
Deze ga ik zeker in de gaten houden. Want Colruyt stopt met de verkoop van Tom cococha, waar ik zeer tevreden van was. Nu dus op zoek naar een nieuwe brandstof deze stond alvast ook op de 'te testen lijst'

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

 
Ecobrasa en Greek Fire heersen hier...
 
Deze al eens aan de test kunnen onderwerpen? Al vrees ik dat de hitte wat roet in het eten gegooid heeft

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

 
 

Smokie.

Pitmaster
Berichten
602
Ik kwam deze briketten tegen bij Colruyt. Heeft iemand ze inmiddels al getest?
 
Momenteel voor €10,- bij Colruyt. Maar eens proberen dan.
€ 10,-? Net in Turnhout laten kijken en daar hebben ze de tweede doos voor de helft. Twee dozen koop je dan voor € 30,- (€ 15,- per doos).
 
€ 10,-? Net in Turnhout laten kijken en daar hebben ze de tweede doos voor de helft. Twee dozen koop je dan voor € 30,- (€ 15,- per doos).
4 dozen gehaald voor €38,- in Maasmechelen.
 
Nog steeds een prima prijs. Ik lees zo links en rechts dat deze briketten verder prima zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan