BasBQ
Beef en Steak

Barbecue schaal Action

 
 
 

Bart1978

Pitmaster
Berichten
704
Vandaag een leuke barbecue schaal/ schaal barbecue opgehaald bij de Action. Ga hem gebruiken als heat deflector / drip pan op mijn UDS. met een diameter van 36 cm past hij daar mooi in.

Kost maar een paar euro. Meteen een opzet stuk voor bcc gekocht. Die ga ik morgen met de schaal combineren voor mijn bcc sticker
83d70eaf4625fc286898b87e31040cd6.gif


Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 
Nice! Ik gebruik hem ook als drippan in m'n kamado joe classic.

Past prima op het accesoire-rek.
 
Goeie tip, zoiets zoek ik ook nog. Laatst al door de action gelopen op zoek naar een blank metalen ronde dienblad, maar niets geschikts gevonden. Zou dit ook een geschikte aspan kunnen zijn, voor onder aan de kolenmand te bevestigen? Daar zoek ik ook nog iets voor, zodat ik het as er eenvoudig uit kan halen
 
Juulvh zei:
Goeie tip, zoiets zoek ik ook nog. Laatst al door de action gelopen op zoek naar een blank metalen ronde dienblad, maar niets geschikts gevonden. Zou dit ook een geschikte aspan kunnen zijn, voor onder aan de kolenmand te bevestigen? Daar zoek ik ook nog iets voor, zodat ik het as er eenvoudig uit kan halen

dat denk ik wel, alleen de diameter is 36cm, wellicht niet voldoende voor je kolenmand...
 
Zal daar ook eens naar kijken. Altijd handig zo'n ding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan