BasBQ
Beef en Steak

Diepvriesvlees Makro

 
 

Wailer

Stoker
Berichten
365
Volgens mij zijn we het er over eens dat Makro prima vlees verkoopt.

Nu zag ik de folder wel aantal aansprekende aanbiedingen staan. Varkenshaas en TBones... Beide diepvries. Is het vlees van de Makro uit de vriezer ook prima en de moeite waard?

Thuis gaat het verse vlees uiteindelijk ook de vriezer in, maar misschien is er een verschil tussen vers en diepvries bij Makro?

Dank!

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Wailer zei:
Volgens mij zijn we het er over eens dat Makro prima vlees verkoopt.

Nu zag ik de folder wel aantal aansprekende aanbiedingen staan. Varkenshaas en TBones... Beide diepvries. Is het vlees van de Makro uit de vriezer ook prima en de moeite waard?

Thuis gaat het verse vlees uiteindelijk ook de vriezer in, maar misschien is er een verschil tussen vers en diepvries bij Makro?

Dank!



Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

Met enige regelmaat verdwijnt er wel eens een mooie procureur in m'n karretje, geen klachten tot nu toe. ;)
 
Ik ga er vanuit dat het diepvriesvlees van de Makro minder ?stress? heeft gehad dan bij thuis invriezen. Dat is na de slacht teruggekoeld en ingevroren, wat me beter lijkt dan voor meer temperatuurschommelingen gevoelig vers vlees eerst mee naar huis sjouwen en dan in de consumentendiepvries leggen.

Met andere woorden: nog nooit problemen mee gehad, en als je toch in gaat vriezen waarschijnlijk de betere keus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan