BasBQ
Beef en Steak

wie o wie, BBQ catering in de regio Deventer op 8 juli 2018

 

Markv

Kooltjesharker
Berichten
178
Afgelopen december ben ik 40 geworden, en heb toen mijn feestje uitgesteld naar de zomer. De datum (8 juli) en locatie (scouting gebouw) zijn inmiddels geprikt en de uitnodigingen zijn inmiddels de deur uit. Nu ben ik zelf ook een fanatieke Qer maar om op mijn verjaardag de hele middag achter de Weber te staan is me ook net iets te gortig. Kan ik natuurlijk vrienden vragen, maar zit nu toch ook serieus te denken om iemand te vragen die dit vaker doet.

Is er iemand hier van het forum (of die goede ervaringen heeft) die ervaring heeft en het leuk vind om bovenstaande met de BBQ te cateren?
Er komen ongeveer 50 volwassenen en 50 kinderen. Mijn ervaring is dat kids blij worden van simpele hamburgers en frikandellen. Voor de volwassenen zou ik het wel leuk vinden om ??n echt BBQ gerecht te doen, bijvoorbeeld PP, BCC of een lekkere bavette. Rest mag van mij ook lekkere kippedijen zijn, worstje etc. lekker in grill stand zeg maar.

Je mag me een PM sturen.
Thx!
 
Huddie Lee Stokes, komt uit die buurt en doet catering.
 
Thx Frits, heb zijn naam inderdaad wel is vaker voorbij zien komen. Ga ik in mijn achterhoofd houden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nu woon ik op een steenworp afstand van het scouting gebouw waarvan ik denk dat je die bedoelt, maar verder dan meekomen eten lukt me niet ;)

Maar mocht je het anders gaan doen, mijn BBQ's mag je natuurlijk wel lenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan