BasBQ
Beef en Steak

Eerste Hamburgers op Kamado

 
 
 
 

Marcel

Pitmaster
Berichten
824
Sinds 8 dagen een Kamado in ons bezit na wat proberen, vuurtje maken en inlezen in de Kamado eigenschappen. Eindelijk de rust en tijd er ook wat foto's ervan te maken.

Vandaag voor het eerst opgestookt naar 275c een mooi moment om  hamburger(tjes) te maken en het weekend mee af te sluiten.
Benodigdheden / Gebruikt;
- Rundergehakt, dat ik gekruid heb met Memphis Dust.
- Sla, tomaatjes, augurkjes, broodjes spek, uitje en cheddar.

Eerst de uitjes en spek gebakken en de broodjes gebruind, burgers op het rooster gegrild daarna de cheddar erop laten smelten.

Broodjes opgebouwd, prikkers erin en smullen maar.....

Een foto gebruik ik voor de fotowedstrijd die naar dit draadje verwijst.
75b709f4df5f0bf554e7d7988015f5b3.jpg
 
Heerlijk hamburgers, zien er goed uit!
 
Ziet er prima uit behalve de kaas voor mij maar gelijk een mooie foto voor de fotowedstrijd  :)
 
picosuma zei:
Ziet er prima uit behalve de kaas voor mij maar gelijk een mooie foto voor de fotowedstrijd  :)

haha precies mijn mening, lekkere hamburger, jammer van de kaas! Mooie foto ook voor de wedstrijd inderdaad.
 
Heerlijke burgers ;)
 
Er wordt gesproken over kaas, maar chedar mag je geen kaas noemen. Eerder een roomsausje (ipv mayo en ketchup) na het smelten ervan.
Ik zou zeggen probeer het een keer.
 
Marcel zei:
Er wordt gesproken over kaas, maar chedar mag je geen kaas noemen. Eerder een roomsausje (ipv mayo en ketchup) na het smelten ervan.
Ik zou zeggen probeer het een keer.

Zal ik zeker eens proberen, dank voor de tip. ;)
 
Mooie burgers Marcel. Die lust ik wel
Succes met de fotowedstrijd.
 
Marcel zei:
Er wordt gesproken over kaas, maar chedar mag je geen kaas noemen. Eerder een roomsausje (ipv mayo en ketchup) na het smelten ervan.

:-O Dat moet je niet tegen de mensen in het dorpje Cheddar in het Engels Somerset zeggen waar de echte Cheddar o.a. vandaan komt :-$
 
Jet zei:
Marcel zei:
Er wordt gesproken over kaas, maar chedar mag je geen kaas noemen. Eerder een roomsausje (ipv mayo en ketchup) na het smelten ervan.

:-O Dat moet je niet tegen de mensen in het dorpje Cheddar in het Engels Somerset zeggen waar de echte Cheddar o.a. vandaan komt :-$
Oepssss,
Oppassen, bij het geven van een persoonlijke interpretatie, lijkt geboden.
Dan moet ik er maar eens snel heen om het goed te maken en eens echte Cheddar te proeven.
 
Mooi hoor!!!!!
 
Er zit echter wel een verschil tussen cheddar en cheddar ;)

(En deze 'plastic' vierkantjes vind ik super op een cheeseburger, voor andere gerechten gebruik ik dan weer 'echte' cheddar )
 
SilverFox zei:
Er zit echter wel een verschil tussen cheddar en cheddar ;)

(En deze 'plastic' vierkantjes vind ik super op een cheeseburger, voor andere gerechten gebruik ik dan weer 'echte' cheddar )

Daar ben ik het helemaal mee eens.
 
Marcel, die lust ik ook, leuk prikkertje trouwens.
 
Frits zei:
Marcel, die lust ik ook, leuk prikkertje trouwens.

Ken je gewoon bestellen hier. :D :D :D :D :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan